Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - مریم علیزاده؛ سرانجام پس از یک ماه که از وعده وزیر نفت در خصوص تعدیل نرخ خوراک شرکت های پالایشی می گذرد، این نرخ برای شرکت های پالایشی اصلاح شد.

در تاریخ 23 مردادماه بود که اعلام شد به دلیل افت جهانی قیمت نفت و همچنین اصلاح قیمتگذاری نرخ خوراک صنایع پالایشی، نرخ خوراک این مجتمع ها از نرخ فوب خلیج فارس به میانگین قیمت نفت خام صادراتی کشور تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو نماد شرکت های پالایشی حاضر در بورس تهران به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت در خصوص نحوه تاثیرگذاری این تغییر نرخ خوراک بر سودآوری شرکت، متوقف شدند.

در نتیجه پالایش نفت تبریز با انتشار اطلاعیه ای اقدام به اصلاح گزارش صورت های مالی سه ماهه منتهی به 31 خردادماه سال جاری نمود و سود هر سهم خود را افزایش داد.

شرکت پالایش نفت تبریز ضمن انتشار اصلاحیه گزارش صورت های مالی سه ماهه منتهی به 31 خردادماه سال 99 اعلام کرد، سود این شرکت در مدت مذکور از 32 تومان و 3 ریال به 56 تومان و 1 ریال افزایش یافته که علت تعدیل سود،  تغییر نرخ نفت خام و محصولات و تاثیر بسزای آن در سود سه ماهه عنوان شده است.

در این گزارش درآمدهای عملیاتی شرکت به میزان سه هزار و 812 میلیارد تومان اعلام شده که رشد 8 درصدی را نشان می دهد.

در ادامه شرکت پالایش نفت اصفهان نیز با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: عطف به ابلاغیه وزیر نفت در خصوص تغییر دستورالعمل نحوه قیمتگذاری نفت خام و پنج فراورده اصلی در سال جاری، سود هر سهم شرکت پالایش نفت اصفهان در سه ماهه ابتدایی سال 99 از مبلغ 315 ریال به 496 ریال افزایش یافت.

پربیننده ترین ذخائر اورانیوم غنی‌ شده ایران افزایش یافته است/ ایران در حال برداشتن گام‌های مقدماتی برای نصب سانتزیفیوژهای پیشرفته است قادر هستیم هر ۵۰روز یک سد مخزنی افتتاح کنیم/ برق رایگان بیشتر شامل حال روستاییان می‌شود ایران، حسن نیت خود را در تعامل با مدیرکل جدید آژانس نشان داد پشت پرده تعطیلی یک‌ساله پتروشیمی فارابی/ ماجرای خسارت ٣.۵میلیون دلاری سقوط بهای نفت به کف ۹۰روزه/ هراس از افت تقاضای سوخت و مواضع اوپکی‌ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مریم علیزاده وزارت نفت پالایشگاه نرخ خوراک مریم علیزاده صندوق ETF دارا دوم پالایشی یکم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پالایش نفت نرخ خوراک سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت، اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • سقف برداشت از حساب‌های بانکی تغییر کرد
  • سقف برداشت از حساب های بانکی دوباره تغییر کرد
  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • ۱۴۰ مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری شناسایی شدند