Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدما ترائوره می تواند تیم ملی کشورش را در دیدار مقابل اوکراین همراهی کند. 

آداما ترائوره، وینگر 24 ساله تیم ملی اسپانیا، پس از منفی اعلام شدن نتیجه تست دوم کرونایش، به اردوی لاروخا بازگشت و می تواند تیم ملی کشورش را در بازی مقابل اوکراین، همراهی کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، چندی پیش نتیجه تست کرونای آدما ترائوره مثبت اعلام شد و او به همین دلیل دیدار تیم ملی اسپانیا در مقابل آلمان را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، ستاره اسپانیایی وولورهمپتون، در پی منفی اعلام شدن نتیجه دومین تست کرونای خود، به کمپ تمرینی لاروخا بازگشته است و می تواند در مقابل اوکراین به میدان برود. 

همچنین بخوانید:

آداما ترائوره به ویروس کرونا مبتلا شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور از اولین تجربیاتش در راس تیم ملی فوتبال برزیل راضی است. پس از تساوی مقابل اسپانیا، این مربی اعلام کرد که بسیاری تصور می‌کردند تیم او در فیفادی جاری بدترین عملکرد را ثبت می‌کند.

پس از تساوی 3-3 شب گذشته مقابل اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، دوریوال گفت:"به طور کلی، اگر بخواهیم وضعیت قبل از شروع این دو مسابقه را ارزیابی کنیم، هیچکس تصور نمی‌کرد که این تیم بتواند به همان شکلی که کار کرد، پاسخ دهد. هواداران می‌توانند باور کنند تیمی دارند که هیچ‌وقت تسلیم نمی‌شود. این تمام چیزی است که ما می‌خواهیم. اما هنوز زود است، قبل از کوپا آمه‌ریکا باید با صبر بیشتر هماهنگ شویم."

او می‌خواهد بهترین ترکیب را برای برزیل انتخاب کند:"امیدوارم آماده باشیم و با ترکیبی مشخص به دنبال بهترین نتایج باشیم. نتایجی فراتر از آن چیزی که انتظار و به آن باور داشتیم. با توجه به ظرفیت بازیکنان و کارهایی که در حال پیشرفت است، باید نسبت به انتخاب خود کمی خوشبین باشیم."

دوریوال جونیور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همان ترکیبی که پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد، گفت:"به دلیل زمان کوتاهی که تمرین کردیم، موظف به تکرار ترکیب تیم بودیم. اسپانیایی‌ها 8 یا 9 روز فرصت داشتند تا برای بازی ما تمرین کنند. ما در واقع 3 روز ابتدایی را کامل در اختیار نداشتیم، مخصوصاً به این دلیل که همه بازیکنان در یک روز به اردو نیامدند. در حالیکه تیمی آرام و پرانرژی داشتیم، در ومبلی بازی از سوی ما تاثیرگذار بود."

او درمورد بازی با اسپانیا اضافه کرد:"ما به اینجا آمدیم که می‌دانستیم ریسک می‌کنیم و مشکل خواهیم داشت، اما باید تعادلی برای این تیم پیدا کنم. فقط تکرار تمرینات و بازی‌هاست که این کار را برای ما انجام می‌دهد. من موظفم که تکرار کنم، حتی اگر لازم باشد بازیکنان دیگر را رصد کنم."

دیگر خبرها

  • بازگشت منتظر محمد به تمرینات مس
  • لاوروف: طرح صلح اوکراین بی‌نتیجه است
  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • اندریک و تقسیم خوشحالی خود با پدرش پس از گلزنی مقابل اسپانیا در سانتیاگو برنابئو / فیلم
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • آمریکا در حمله تروریستی مسکو، خودش را گوشه رینگ گرفتار کرد!
  • باور کنید، این برزیل هیچوقت تسلیم نمی‌شود