Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@03:43:58 GMT

وضعیت عمومی ۱۱۱ بیمار کرونا وخیم است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۷۷۲۶

وضعیت عمومی ۱۱۱ بیمار کرونا وخیم است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی البرز، دکتر محمد فتحی اظهار کرد: ۵۱۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با علائم اولیه کرونا به بیمارستان‌های البرز مراجعه کردند که ۴۵ بیمار آنان به علت وخامت حال عمومی بستری شدند.

وی افزود: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۱۵ هزار و ۷۰۴ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۸۵ نفر مورد قطعی تشخیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حال حاضر ۳۹۵ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند و از این تعداد نتایج آزمایش ۱۶۵ نفر بیمار قطعی کووید-۱۹ بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: ۹۳ بیمار بستری در مراکز درمانی استان جوان و پایین‌تر از ۵۰ سال هستند. متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان به ۹۶۷ نفر رسید. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۴ هزار و ۳۲۹ نفر  از مراکز درمانی ترخیص شده و ۳۰ نفر آنان در ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافتند.

کد خبر 546367 برچسب‌ها استان البرز كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز

حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز گفت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضاییه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد