Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا گفت: بر اساس تصمیم این ستاد مدارس در تمامی شهرستانهای قرمز، زرد و سفید برپاست و در همین راستا در استان هم، مدارس در تمامی شهرستانها دایر خواهد بود.

دکتر محمودرضا مرادی در حاشیه جلسه امروز (15 شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی مدارس در تمامی شهرستان های قرمز، زرد و سفید استان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد تا مدارس در هر شرایطی از کرونا در سطح کشور بازگشایی شوند و بر همین اساس در استان نیز مدارس در تمامی شهرستان ها فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر حال حاضر سه شهرستان اسلام آبادغرب، کنگاور و گیلانغرب قرمز بوده و در تمامی این شهرستانها مدارس برپا خواهد بود.

مرادی گفت: البته وضعیت رنگ ها به شدت شکننده است و اگر امروز شهرستانی زرد باشد با دو یا سه فوتی روز بعد وضعیتش قرمز می شود، بنابراین اعتمادی به ثبات رنگ ها نیست و نباید ملاک تصمیم گیری قرار گیرند.

وی افزود: مردم باید در هر شرایطی این فرض را داشته باشند که اطراف آنها بیماری هست و باید از آنها دوری کرده و از ماسک استفاده کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به وضعیت باثبات استان در بحث کرونا، گفت: در حال حاضر سیر نزولی یا صعودی نداریم و وضعیت کرونا در استان با ثبات است و تنها نگرانی ما از رویدادهایی است که طی روزهای آینده صورت می گیرد و می تواند وضعیت کرونا در استان را تغییر دهد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از امروز و بازگشایی دانشگاه های طی هفته های آتی گفت: این اقدامات می تواند زمینه ساز افزایش مبتلایان کرونا در روزهای آتی شود و این جای نگرانی دارد و افراد باید به شدت مراقب باشند.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای پایانی تابستان احتمال افزایش سفرهای تابستانی وجود دارد و این مسئله هم می تواند احتمال افزایش مبتلایان را به دنبال داشته باشد.

وی به نزدیکی ماه مهر اشاره کرد و افزود: پاییز و زمستان بیماری های ویروسی غیرکرونایی را هم داریم و همه اینها در کنار کرونا می تواند پاییز و زمستان سختی را رقم بزند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به نزدیکی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت و افزود: از همه کاندیداها و هوادارانشان می خواهیم بطور جد از برپایی ستاد انتخاباتی و تجمع برای انجام تبلیغات خودداری کرده و از ظرفیت های فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای انجام این کار استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس كرمانشاه منطقه کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مدارس در تمامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» افزود: ۱ تا ۷ اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است بنابراین تمام تلاش ما این است که با امکانات موجود و اطلاع‌رسانی وسیع، ویژه برنامه‌های این هفته را باشکوه‌تر برگزار کنیم چراکه آگاه‌سازی امروز، تاثیر به‌سزایی در ارتقای سلامت آینده‌سازان کشور دارد.

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌ ذبینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور / وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان