Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، «توماس ویکرد» رئیس فدراسیون جهانی در نامه خود به موفقیت های تنیس روی میز ایران در بخش های مختلف اشاره کرده است که صعود تیم بانوان به دسته دو جهان، کسب ۳ سهمیه المپیک ریو، کسب دو مدال جهانی هوپس، صعود تیم ملی بزرگسالان آقایان به دسته یک جهان، دو مدال برنز بازیهای آسیایی جاکارتا و قهرمانی جوانان پسر آسیا، دو مدال طلای تیمی و دونفره نوجوانان جهان و رنکینگ یک زیر ۲۱ سال، دوم جوانان و پنجم نوجوانان جهان توسط بازیکنان جهان از جمله آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس ویکرد در ادامه نامه به کسب بیش از ۱۳۰ مدال مختلف در رویدادهای بین المللی و تعداد ۵ داور بلوبج توسط فدراسیون تنیس روی میز ایران اشاره کرده است.

همچنین «تونی یو» دبیرکل کنفدراسیون آسیا از کسب موفقیت‌های بازیکنان ایران در میادین بین المللی به عنوان یک کشور آسیایی تشکر و قدردانی کرد. وی در این نامه به برگزاری دوره های سطح یک و دو مربیگری و کلاس های بین المللی داوری در ایران اشاره کرد و از ارتقای مربیان و داوران ایرانی ابراز خشنودی کرد.

کد خبر 5015870

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز تقدیر بازیهای آسیایی اندونزی 2018 کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور فینال جام حذفی جام حذفی ویروس کرونا فرهاد مجیدی فدراسیون کشتی دربی دربی 93 باشگاه پرسپولیس والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تور جهانی تنیس در مازندران

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات تور جهانی تنیس رده‌های سنی (تنیس جونیور) با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف جهان در مجموعه ورزشی آسایش ساری شروع به کار کرد.

او افزود: تور جهانی تنیس جونیور، رقابت‌های بین المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند.

دریایی گفت: این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

رئیس هیات تنیس مازندران افزود: تور جهانی تنیس J ۳۰ برای تنیسور‌های رده سنی زیر ۱۸ سال از دیروز دوم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

دریایی با اشاره به اینکه پیش از ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ ورزشکار دختر پسر از کشور‌های روسیه، مولداوی، ترکیه و همچنین ایران برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

او افزود: مدت برگزاری این تور ورزشی ۲ هفته‌ای است که هر هفته به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در پایان گفت: در گذشته کشور ایران اجازه برگزاری مسابقات تا سطح J ۳۰ را داشت، اما در گذر زمان موفق شد که مسابقات J ۶۰ و J ۱۰۰ را برگزار کند و امسال نیز جواز برگزاری مسابقات J ۲۰۰ را نیز دریافت کرد که سطح دوم رقابت‌های جوانان است. برترین سطح این رقابت‌ها J ۳۰۰ است که به زودی اجازه کسب آن را نیز دریافت کنیم. البته در حال حاضر ایران تنها کشوری در غرب آسیا است که رقابتی در این سطح را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند