Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت، از خرید بیش از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تا ۱۱ شهریور ماه خبر داد و گفت: دولت با تمام توان در شرایط سخت نقدینگی، پول گندمکاران را پرداخت کرده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، یزدان سیف، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از خرید بیش از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم تا ۱۱ شهریور ماه خبر داد و گفت: دولت با تمام توان در شرایط سخت نقدینگی، پول گندمکاران را پرداخت کرده است و تاکنون ۹۰ درصد از پول گندم‌های تحویلی به مراکز خرید تسویه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در مقایسه با ۱۱ شهریور ماه سال گذشته، خرید تضمینی رشد ۷ درصدی در کشور دارد و در حال حاضر مراکز خرید در استان‌ها آماده تحویل گندم کشاورزان هستند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۸ هزار و ۵۴۶ میلیارد تومان به گندم کاران پرداخت شده است.

سیف گفت: مقدار خرید تضمینی گندم هم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی دارد.

وی افزود: ارزش کل خرید تضمینی گندم به ۲۰ هزار و ۶۶۸ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: دانه روغنی کلزا به مقدار ۲۶۵ هزار تن به ارزش بیش از ۱،۲۰۰ میلیارد تومان خریداری شده است و ۱۰۰ درصد پول آن به کلزاکاران پرداخت شده است.

سیف گفت: تاکنون در دو استان خوزستان و کرمان ۴۶۰ تن دانه آفتابگردان خریداری شده است. وی گفت: ۱۱ تن دانه روغنی گلرنگ نیز در فارس و کرمانشاه تحویل مراکز خرید شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گندمکاران نقدینگی خرید تضمینی گندم پول گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، حجت اله بیرانوند روز پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در سالن همایش اتاق بازرگانی خرم آباد اظهار کرد: همچنین ۱۳ واحد آسیابانی با ظرفیت حدود ۷۰۰ هزار تن در استان وجود دارد که ظرفیتی حدود ۲ برابری محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته روند خرید گندم در لرستان افزایشی بوده است تصریح کرد: تولید گندم در استان به عنوان یک کالای استراتژیک از ۱۲۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۵۳۰ هزار تن در سال گذشته رسیده که در تاریخ استان بی سابقه بوده است.

بیرانوند با اشاره به فعالیت ۲ هزار واحد نانوایی در لرستان گفت: کشاورزان با جهاد خود امنیت غذایی را تامین می کنند و عمده انرژی و کالری مورد نیاز مردم از طریق مصرف نان تامین می شود که زنجیره تولید و تامین گندم و نان در لرستان دارای چرخه مناسبی است.

وی اظهار کرد: مراکز خرید گندم نقش مهمی در چرخه تولید دارند و در برخی شهرستان ها همچون کوهدشت طی مدت زمان کوتاه، خرید حجم بالایی از این محصول انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استفاده از یورو در تراکنش‌های سوئیفت به پایین‌ترین رقم رسید
  • روز ملی گندم و نان
  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • پیش بینی ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم در لرستان
  • پیش بینی برداشت ۷۵ هزار تن گندم در بهبهان
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • تحول درمعاملات برقی بورس/حسابهای وکالتی خریدبرق فعال می‌شوند
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس