Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:27:59 GMT

ساز و کار اصلاح طلبان برای انتخابات از زبان احمد شریف

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۸۱۸۷

ساز و کار اصلاح طلبان برای انتخابات از زبان احمد شریف

خبرگزاری مهر: احمد شریف دبیرکل حزب همبستگی دانش آموختگان ایران و عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات  درباره روند فعالیت‌های شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: شورای عالی سیاست گذاری بعد از انتخابات مجلس تا امروز جلسه‌ای نداشته، اما جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به شکل مرتب تشکیل می‌شود و کمیته سیاسی این شورا مأمور شده است که راهبرد اصلاح طلبان را تدوین کرده و به صحن شورای هماهنگی بیاورد تا بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: طبعاً جریان اصلاحات به عنوان یک جریان سیاسی ریشه دار نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی تفاوت نخواهد بود و در این راستا در حال فعالیت است.

وی درباره بحث‌های پیرامون ساز و کار نهایی این جریان برای ادامه مسیر فعالیت‌های سیاسی خود تاکید کرد: اینکه ساختار اصلی برای شرکت در انتخابات در قالب شورای عالی سیاست گذاری خواهد بود یا پارلمان اصلاحات منوط به تدوین استراتژی کمیته سیاسی شورای هماهنگی خواهد بود.

شریف ادامه داد: در حال حاضر پایه و اساس کار در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات انجام می‌شود و تصمیم گیر نهایی برای شکل گیری ساختار جدید اصلاح طلبان هم همین مجموعه خواهد بود.

این فعال اصلاح طلب در پایان درباره بررسی استعفا‌های انجام شده در شورای عالی سیاست گذاری، گفت: هنوز جلسه‌ای در قالب این شورا تشکیل نشده تا بحث استعفا‌ها مطرح و درباره آن تصمیم گیری شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: راهبرد اصلاح طلبان احمد شریف جبهه اصلاحات شورای عالی سیاست گذاری شورای هماهنگی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!