Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باند توزیع مواد مخدر در میبد لو رفت

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد از حمل و جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط یک باند توزیع مواد در شهرستان میبد با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: با افزایش کنترل تردد و گشت‌های انتظامی سه نفر توزیع کننده مواد مخدر در یکی از خیابان‌های شهرستان میبد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف چهار کیلوگرم تریاک در بازرسی از مخفیگاهشان خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف کامیون با محموله ۱۴ میلیاردی قاچاق

سردار عباسعلی بهدانی فر، مانده انتظامی استان یزد، گفت: با هدف مقابله با ورود کالای قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هنگام انجام وظایف ذاتی به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ هدایت کردند.

 او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون بیش از دو هزار و ۷۰ قلم انواع وسایل الکترونیکی فاقد مجوز و قاچاق شامل؛ مودم وای فای، ماینر و غیره را کشف و دو متهم را در این خصوص دستگیر و به مقام قانونی معرفی کردند.

سردار بهدانی فردبا بیان اینکه کارشناسان ارزش این کالا‌های قاچاق را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: محموله قاچاق کشف شده که از جنوب کشور به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود تحویل گمرک استان یزد شد.

اعتراف سارقان به ۴۰ فقره سرقت در یزد

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهر یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار بهدانی فرد افزود: بررسی صحنه‌ها به همت پلیس، نشانگر این بود که سارقان ضمن شناسایی منازل مسکونی خالی از سکنه، دست به سرقت طلاجات و اموال با ارزش می زده و با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محل متواری می شدند.

او بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با انجام کار اطلاعاتی گسترده، سرانجام دو سارق سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و آن‌ها را هنگام تردد در شهر یزد دستگیر و برای انجام بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: متهمان در اداره پلیس به ۴۰ فقره سرقت طلاجات، وجه نقد و اموال و وسایل قیمتی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از منازل مسکونی در محله‌های مختلف شهر یزد اعتراف و تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه شناسایی و دستگیری مالخر این پرونده نیز در دستور کار پلیس قرار دارد خاطر نشان کرد: سارقان بیشتر دست به سرقت از منازلی می‌زنند که از لحاظ ایمنی در وضعیت ضعیفی قرار دارد، که شهروندان باید ضمن تجهیز منازل خود به دوربین یا سایر وسایل ایمنی ضد سرقت، از نگهداری وجه نقد و دیگر اموال با ارزش در منزل خودداری کنند.

 انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث کالای قاچاق شهرستان میبد فقره سرقت استان یزد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح آرامش در نیشابور اجرا شد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح بزرگ و ضربتی «آرامش» با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان به اجرا درآمد.


سرهنگ حسین احمدی افزود: در این طرح یک روزه که با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری پلیس پیشگیری در نقاط مختلف سطح شهر انجام شد، تعداد ۱۱ خرده فروش مواد مخدر و ۵۶ معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این طرح مقادیری انواع مواد مخدر به همراه ۵ هزار و ۸۷۱ عدد انواع قرص ها و ۶ هزار و ۸۸۰ سی سی شربت غیرمجاز متادون کشف و ضبط و ۲ دستگاه خودرو به همراه یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی و معتادان متجاهر نیز با هدف اصلاح و برگشت به جامعه به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ها، افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایتمندی مردم عزیز است و این طرح ها همچنان ادامه خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه