Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از برگزاری مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در دو روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 18 و 19 شهریورماه در بابل برگزار می‌شود" افزود: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) بابل میزبان این دوره از مسابقات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی چهل و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف تحت تدابیر ویژه توصیه‌های پزشکی و با رعایت کامل فاصله‌گذاری‌ها برگزار خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: خواهران در روز سه‌شنبه 18 و برادران در روز چهارشنبه 19 شهریورماه در نوبت‌های صبح و عصر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در هر نوبت 25 نفر در محل برگزاری مسابقات حضور دارند تا هیچ‌گونه تجمعی صورت نگیرد.

رتبه نخست شرکت در مسابقات قرآنی مربوط به استان قم استمسابقات قرآن کریم نیمه دوم شهریور در گیلان برگزار می‌شودبرگزاری مسابقات قرآن به‌صورت مجازی خلاقیت دانش‌آموزان را شکوفا کرد

وی با اشاره به استقرار دائمی نمایندگان مرکز بهداشت در محل برگزاری مسابقات بیان داشت: محل برگزاری مسابقات به‌صورت مرتب ضدعفونی شده و به همراه آوردن همراه توسط شرکت‌کنندگان ممنوع است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: این دوره از مسابقات با توجه به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور عموم مردم نخواهیم داشت و تنها متسابقین به صورت محدود و در زمان‌های مشخص شده در محل برگزاری مسابقه حضور پیدا خواهند کرد و پس از قرائت محل برگزاری مسابقه را ترک می‌کنند.

انتهای پیام/681/س

R41358/P/S6,74/CT12 بیشتر بخوانید... مسابقات قرآن کریم نیمه دوم شهریور در گیلان برگزار می‌شود برگزاری مسابقات قرآن به‌صورت مجازی خلاقیت دانش‌آموزان را شکوفا کرد برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان اصفهان؛ سازمان اوقاف به دنبال شیوه‌های نوین استعدادیابی قرآنی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسابقات قرآن کریم نیمه دوم شهریور در گیلان برگزار می‌شود برگزاری مسابقات قرآن به‌صورت مجازی خلاقیت دانش‌آموزان را شکوفا کرد برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان اصفهان؛ سازمان اوقاف به دنبال شیوه‌های نوین استعدادیابی قرآنی است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ ۶ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۷ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی ۸ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند مهمترین اخبار استانها نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی کودک ۴ ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد عضو کمیسیون فرهنگی مجلس‌: با طرح تشکیل کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده مخالفم / کمیسیون اختیارات کمتری دارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اهانت شرارت آمیز به قرآن مجید و پیامبر رحمت، توهین به همۀ ادیان آسمانی است نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران پروتکل های بهداشتی مسابقات قرآن کریم برگزاری مسابقات برگزار می شود دانش آموزان محل برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، این موسسه قرآنی با زیربنای ۱۷۰ متر مربع ساخته شده  و بیش از ۷۰ قرآن آموز در رشته های مختلف قرآنی آموزش‌هایی را فرا می گیرند؛ و برخی برنامه های فرهنگی از جمله جمع خوانی قرآن کریم طی ماه مبارک رمضان در این موسسه قرآنی برگزار می شود.

رییس تبلیغات اسلامی سیرجان در آیین افتتاح این موسسه گفت: درصدد هستیم سطح کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی را ارتقا دهیم زیرا اگر سبک زندگی قرآنی در جامعه گسترش پیدا کند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام ایمان ارجمند افزود: ماه رمضان بهار و اوج قرآن است و اگرچه دوست داریم مجالس قرآن در تمام سال برگزار شود، اما همه می‌دانیم که اگر بخواهیم یک کار قرآنی مستمر طی یک سال داشته باشیم، طلیعه آن باید در ماه رمضان باشد.

بیش از ۳۰ مرکز و موسسه قرآنی فعالیت های آموزش قرآن کریم در رشته های مختلف و تربیت نیروهای قرآنی را در شهرستان سیرجان برعهده دارند و بیش از ۱۳۰ جلسه قرآنی علاوه بر ماه مبارک رمضان در طول سال با هدف آموزش، روخوانی و حفظ قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در هیرمند
  • محفل انس با قرآن کریم در افوس
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شریعت آباد مراغه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • محفل انس با قرآن کریم در بروجرد برگزار شد
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در چوار ایلام