Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به طرح ساماندهی پیام‌رسانی‌های اجتماعی در مجلس گفت: ۴۰ نماینده تاکنون این طرح را امضا کردند.


وی با اشاره به حواشی ایجاد شده در رابطه با این طرح، گفت: پس از تهیه این طرح برخی افراد که طالب ولنگاری هستند این طور وانمود کرده‌اند که نمایندگان می‌کوشند انسدادی در فضای مجازی ایجاد کنند، در صورتی که این طرح طرح ساماندهی فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده مجلس با بیان اینکه در این طرح یک هیئت نظارت در نظر گفته شده است، اظهار داشت: پیرو این طرح تأکید شده که پیام‌رسانی‌های خارجی حداقل باید یک دفتر در کشور داشته و از لحاظ حقوقی پاسخگوی برخی مسائل باشند.


وی تصریح کرد: در این طرح تلاش می‌شود تا نظم و انضباط خاصی به پیام‌رسان‌های داخلی و بیرونی داده شود، با این حال همه کشورهای دنیا با پیام‌رسان‌های خارجی خود به شکلی برخورد و آن‌ها را ساماندهی می‌کنند که ما هم باید در این زمینه اقدامات خود را عملیاتی کنیم.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی مورد نیاز کشور است، بیان داشت: نیاز است ما در بخش پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی قوانین محکمی داشته باشیم، اما متأسفانه برخی سعی دارند در این زمینه اختلال ایجاد کنند.


کوچکی‌نژاد گفت: برخی به دنبال این هستند که کشور در زمینه پیام‌رسان‌های داخلی به سایر کشورهای بیگانه وابسته شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ساماندهی پیام رسان ها عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فضای مجازی نماینده پیام رسان های داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد

فاروق سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد با اشاره به بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان، گفت: هم اکنون ۱۳ قایق پارویی به همراه ۱۴ نجات‌غریق و غواص برای خدمات رسانی به گردشگران در داخل غار مستقر شده و به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد و دهیاری روستای سهولان، محوطه ورودی این غار با احداث آلاچیق و مکان برپایی چادر از محل درآمد‌های غار برای اسکان مسافران و گردشگران آماده شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: ۸ واحد سوئیت و اقامتگاه بوم‌گردی با ظرفیت حدود ۴۰ نفر نیز در روستای سهولان واقع در نزدیکی این غار برای پذیرش میهمانان و مسافران احداث شده است.

سلیمانی یادآور شد: پارسال در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این اثر طبیعی بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد
  • فیلتر تلگرام در اسپانیا لغو شد