Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن کلاری گفت: برای سال تحصیلی جدید ۲۵۹ نفر از نیروهای نهضت سواد آموزی در ۳۰ شهرستان استان فارس بر اساس امتیاز کسب شده توزیع شدند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس، افزود: این مسئله خود تأثیر بسیاری در جبران کمبود نیروهای ادارات آموزش و پرورش دارد که تأثیر خود را با شروع سال تحصیلی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاری ادامه داد: پست بندی این نیروها از ساعت ۹ صبح روز ۱۴ شهریورماه آغاز و تا ۷ شب همان روز ادامه داشت و در بازدیدی که به اتفاق مدیر کل، معاون سواد آموزی و رئیس اداره حراست و بازرسی آموزش و پرورش استان از محل پست بندی داشتیم، شاهد سازماندهی این نیروها به بهترین شکل ممکن بودیم.

نظارت بر سرویس مدارس شیراز از طریق بازرسان در نواحی

همچنین رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس از نظارت مستمر بر سرویس مدارس از طریق بازرسان نواحی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گفته عبدالحسین رحیمی، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسؤولیت صدور مجوز و معرفی شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزان و تأمین خودرو بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری است و آموزش و پرورش بهره‌بردار و ناظر است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس درباره تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: تعیین نرخ سرویس مدارس همچون سال‌های قبل به پیشنهاد کارگروه ماده ۱۸ و تصویب آن در شورای اسلامی شهر صورت می‌گیرد و چگونگی دریافت و پرداخت هزینه‌های سرویس در این کارگروه مطرح شده که پس از تصویب آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

رحیمی افزود: امسال اولیا و دانش‌آموزان برای تعیین سرویس باید به سامانه سپند که زیر نظر شهرداری است مراجعه کنند و تعیین و تأمین خودرو برای دانش‌آموزان از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی در خصوص امکانات این سامانه گفت: متأسفانه هنوز این سامانه در اختیار ما قرار نگرفته و سامانه در دسترس آموزش و پرورش نیست و ما هیچ اطلاعی از میزان امکانات و خدماتی که این سامانه ارائه می‌دهد، نداریم.

کد خبر 5015943

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز آموزش و پرورش فارس سوادآموزی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت مراسم عزاداری شیراز ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه بازگشایی مدارس مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضامراد صحرایی در افتتاح استخر دانش آموزی سمنان گفت: برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.
وی با اشاره به شکوفایی آثار اجرای سند تحول بنیادین در استان سمنان افزود: برنامه آموزش و پرورش ارتقاء عدالت در مفهوم عام است؛ یعنی در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی سرانه هر استان که از سرانه کشور پایین‌تر باشد، اقدام به تقویت آن خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است؛ همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.
صحرایی با ابراز خوشنودی از افتتاح نخستین استخر دانش‌آموزی در شهرستان سمنان تأکید کرد: ان‌شالله افتتاح دو استخر دیگر در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.
وی افتتاح و ساخت چنین مراکزی را مصداق بارز افزایش بهره‌وری برشمرد و ادامه داد: از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضا‌ها استفاده کنند و در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند؛ چرا که نگهداری چنین فضا‌هایی بسیار پیچیده است.
گفتنی است این استخر با زیربنای ۱۸۹۶ متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، به مرحله بهره‌برداری رسید.

دیگر خبرها

  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • امتحانات نهایی باعث حذف کنکور می‌شود؟
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از چند روز آینده