Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت خارجه کشورمان به نشست گروه های فلسطینی واکنش نشان داد.

به گزارش عصرایران، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست اخیر گروه های فلسطینی استقبال کرد و آن را نشانه هوشمندی رهبران فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی و حامیان و همدستان این رژیم دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام همه جریانات فلسطینی و مقاومت در مقابل رژیم جنایتکار و اشغالگر صهیونیستی تنها راه آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف است، افزود: ملت مقاوم فلسطین در طول دهه‌ های گذشته ثابت کرده است که به رغم سالها اشغال، کشتار و سرکوبی که رژیم اشغالگر قدس بر علیه مردم فلسطین بکار گرفته است و همچنین طرح های سازش برخی دول خیانتکار عرب، از عزم خود بر ایستادگی در مقابل غاصبین فلسطین کوتاه نخواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مسیر قطعا دولت ها و ملت های مقاوم و آزاده جهان نیز آنان را در این مطالبه همراهی خواهند کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0037u6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند