Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@17:36:55 GMT

طرح دوفوریتی تعیین قیمت خریدگندم و چغندر قند تدوین شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۵۲۱

طرح دوفوریتی تعیین قیمت خریدگندم و چغندر قند تدوین شد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دوفوریتی تعیین قیمت خرید گندم، دانه‌های روغنی و چغندر قند در مجلس تهیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد ساداتی نژاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به منظور ساماندهی قیمت محصولات استراتژیک در کشور، طرح دوفوریتی تعیین قیمت خرید گندم، دانه‌های روغنی و چغندر قند در مجلس تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با جزئیات طرح مذکور افزود: درصورت تصویب نهایی طرح، کشاورزان از سردرگمی قیمت‌ تضمینی انواع محصولات کشاورزی نجات خواهند یافت و همچنین از قاچاق انواع محصولات کشاورزی جلوگیری شود.

ساداتی نژاد بر همین اساس اضافه کرد: همچنین قرار است شورایی برای بررسی و تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی تشکیل و مسئول رسیدگی این کار شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در خاتمه سخنانش اعلام کرد که سه شنبه هفته آینده از وزیر جهادکشاورزی در کمیسیون کشاورزی دعوت کردیم تا به صورت تخصصی و ویژه این طرح بررسی شود.

 

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیسیون کشاورزی تعیین قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام روان بخش با بیان اینکه ما امروز با مشکل بحران آب رو به رو، و در زمینه تخصیص حقابه‌های استان قم با بی مهری‌هایی مواجه هستیم افزود: برای پیگیری مشکلات قم باید با همفکری، هماهنگی بین مسئولان استان هماهنگی برقرار، و در قالب کارگروه تخصصی راه‌های اختصاص حقابه‌های استان قم پیگیری شود. 
وی افزود: در زمینه کشاورزی و حقابه‌های قم باید کار گروه تخصصی با حضور کارشناسان مختلف در زمینه آب و کشاورزی و دامداری تشکیل شده و مسائل و دغدغه‌های استان و کشاورزان پیگیری شود.
در این نشست تعیین تکلیف حقابه‌های استان از سد ساوه، نحوه و چگونگی تخصیص حقابه‌های شرب، کشاورزی و صنعت از سد ۱۵ خرداد و پیگیری به روز رسانی اختصاص برداشت آب از چاه‌های کشاورزی، و ضرورت تامین برق چاه‌های آب کشاورزی از مهمترین موضوعات بود که تشکل‌های کشاورزی استان قم مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • توسعه کشت چغندر قند را راهکار مناسبی برای کم آبی
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • دیدارهای نوروزی رئیس مجلس شورای اسلامی
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم