Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از یاسوج، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جديد آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج صبح امروز برگزار شد.

کرم جانی‌پور رئيس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این مراسم از خدمات وحید جانی‌پور در دوره مسئوليت خود در سمت معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی این دانشگاه قدردانی کرد و پذيرش مسئوليت اين حوزه توسط عنایت نامجو را تبريک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت نامجو کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و مدرس دانشگاه‌های پیام نور، فرهنگیان، سما، دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۷۸ تاکنون، نماینده و ناظر فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران در استان‌های (خوزستان، فارس و بوشهر)، رئیس هیئت ورزش‌های دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشاور جوان دانشگاه آزاد اسلامی استان، رئیس شورای ورزش دانشگاهی استان، مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌های آزاد استان، مسئول حوزه دانشجویی، ورزشی و فرهنگی دبیرخانه هیئت امنای استان، عضو کمیته تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه، عضو دائم ثبت رکوردهای ورزش‌های دانشگاهی جهانی سازمان ایمارو، نایب رئیس هیئت کوهنوردی استان و رئیس کمیته آموزش والیبال استان و ... را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: تکریم و معارفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج معاون آموزش های عمومی و مهارتی آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی از سوم لغایت چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسعود قاضی پور شیروان در گفتگو با خبرنگار دانشجو، درخصوص کنفرانس ملی مهارت اظهار کرد: این کنفرانس که برای اولین بار به بررسی مهارت از ابعاد مختلف می‌پردازد از سوم لغایت چهارم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی ادامه داد: ۱۸۷مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که تقریبا تمام نقش‌آفرینان حوزه مهارتی کشور در آن مشارکت داشته‌اند.

قاضی پور خاطرنشان کرد: پنج محور اصلی در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، آینده مشاغل، نقش بخش‌های دولتی و خصوصی در آموزش فنی‌وحرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس، چندین میزگرد تخصصی با موضوعاتی نظیر  جایگاه مهارت آموزی و چالش‌های آن برگزار می‌شود و راهکار‌ها توسط متخصصان تبیین می‌شود.

دیگر خبرها

  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند