Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:12:14 GMT

بی‌برنامگی دولت کشاورزان اردبیلی را با مشکل مواجه کرده است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۶۰۶

بی‌برنامگی دولت کشاورزان اردبیلی را با مشکل مواجه کرده است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: سیب‌زمینی‌کاران به دلیل بی‌برنامگی دولت هم‌اکنون با خسران بزرگی مواجه هستند و شرایط به وضعیتی رسیده است که بسیاری از کشاورزان بازار فروش ندارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از مزارع برداشت سیب‌زمینی در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده سیب‌زمینی کاران اردبیلی حاضر به برداشت محصول از زمین نیستند و این خسارت در حقیقت ضربه به اقتصاد خود مردم و کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که باید در راستای جبران خسارات کشاورزان اقدامات اساسی انجام یابد گفت: در این زمینه مجلس مصمم است با برنامه‌ریزی‌های اساسی برای رفع مطالبات کشاورزان و به خصوص سیب‌زمینی کاران استان اقدامات لازم و اساسی را انجام دهد که در این زمینه پیگیری‌های مستمر در حال انجام است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: سیب‌زمینی کاران به دلیل بی‌برنامگی دولت هم‌اکنون با خسران بزرگی مواجه هستند و شرایط به وضعیتی رسیده است که به دلیل نبود بازار فروش مناسب بسیاری از کشاورزان مجبور به فروش سیب‌زمینی به قیمت پایین‌تر از تولید آن هستند.

بدری اظهار کرد: کشاورزان سیب‌زمینی‌کار در شرایطی که وضعیت اقتصادی و نابسامان در کشور مشهود است با قیمت یک هزار تا یک هزار و 500 تومان سیب‌زمینی را می‌فروشند که هر چه سریع‌تر برای تعادل‌سازی قیمت این محصول باید مشکلات گمرک صادرات این محصول برطرف شود.

مشکل صادرات سیب‌زمینی‌ اردبیلی برطرف شدخبر خوش نوبخت برای سیب زمینی‌کاران / زمینه صادرات "سیب‌زمینی"‌ فراهم شد + فیلمدرخواست نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر جهاد کشاورزی/ صادرات سیب‌زمینی تسهیل شود‌+ فیلم

وی افزود: به هیچ عنوان دست از تلاش برای حل مشکلات سیب‌زمینی کاران و کشاورزان استان دست برنمی‌داریم و در این زمینه از دولت انتظار داریم وضعیت کنونی کشاورزان را دریابد و به وزارت کشاورزی دستور دهد در این زمینه هر چه سریع‌تر برنامه اساسی تدوین کند.

انتهای پیام/132/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... سیب‌زمینی استان گلستان در راه آسیای میانه؛ قیمت در بازار به تعادل رسید ورود تعاون روستایی برای حل مشکلات سیب‌زمینی کاران گلستانی؛ خرید توافقی فردا آغاز می‌شود مشکلات سیب‌زمینی‌کاران گلستانی برطرف می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سیب‌زمینی استان گلستان در راه آسیای میانه؛ قیمت در بازار به تعادل رسید ورود تعاون روستایی برای حل مشکلات سیب‌زمینی کاران گلستانی؛ خرید توافقی فردا آغاز می‌شود مشکلات سیب‌زمینی‌کاران گلستانی برطرف می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۳ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۴ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۵ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۶ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۷ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی ۸ فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ مهمترین اخبار استانها نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی آیت‌الله مکارم‌شیرازی: حوزه بر علم و اخلاق استوار است/دروس ‌در صورت امکان حضوری برگزار شود‌ کودک ۴ ساله در جنگل گلستان با تلاش نیروهای هلال احمر پیدا شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰ میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲ هزار تومان نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد لبنان| برنامه گسترده ارتش برای بازسازی واحدهای مسکونی پس از انفجار بیروت بورس آرام گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • چهار محور در استان مسدود است
  • عقب‌گرد قیمت کاغذ در بازار آزاد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند