Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: نجاتگران هلال احمر استان به حادثه‌دیدگان آب‌گرفتگی شدید در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و گرمی امدادرسانی کردند.

رامین معبودی 15 شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر استان به حادثه‌دیدگان آب‌گرفتگی شدید در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و گرمی امدادرسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی روستاهای موران و زنگیر شهرستان گرمی و روستای ورگه‌سران شهرستان سرعین در پی بارش شدید باران دچار آب‌گرفتگی شده بودند که ۵ تیم امدادی این جمعیت متشکل از ۱۸ نفر نیروی انسانی و با به‌کارگیری ۵ دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: در روستای ورگه‌سران شهرستان سرعین ۴ دستگاه خودرو در سیلاب گیر افتاده بودند که نجاتگران جمعیت این شهرستان امدادرسانی کردند.

معبودی گفت: در روستاهای موران و زنگیر شهرستان گرمی نیز ۴ باب منزل دچار آب‌گرفتگی شده بود که تیم های اعزامی با استفاده از موتور پمپ لجن کش اقدام به تخلیه منازل کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عشایر حوالی روستای اردی شهرستان اردبیل در پی بارش شدید باران دچار حادثه شده بودند که یک تیم امدادی این جمعیت متشکل از ۴ نفر نیروی انسانی و با بکارگیری ۲ دستگاه خودروی امدادی به مناطق حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: به ۴۰ نفر از حادثه‌دیدگان این آب‌گرفتگی شدید امدادرسانی شده و ۸ خانوار آسیب‌دیده در مناطق امن اسکان یافتند و عملیات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آب گرفتگی معابر امدادرسانی هلال احمر هلال احمر استان آب گرفتگی شدید استان اردبیل حادثه دیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

وی با بیان این مطلب که شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان تکمیل هستند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان