Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@18:26:55 GMT

مهاجم ماشین سازی، اولین خرید احتمالی استقلال

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۸۳۸

مهاجم ماشین سازی، اولین خرید احتمالی استقلال

بابک مرادی که برای حضور در استقلال با مدیران این تیم وارد مذاکره شده، چند سال پیش نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که هواداران استقلال در انتظار شنیدن اخبار جذب بازیکنان مطرح و نامی برای این تیم بودند، ولی بابک مرادی نخستین بازیکنی بود که  برای مذاکره و عقد قرارداد با آبی پوشان، وارد دفتر این باشگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابک مرادی متولد 1372 است و 27 سال سن دارد. او که اهل کهگیلویه و بویراحمد است، فوتبال خود را در سن 16 سالگی از تیم جوانان فجر سپاسی شروع کرد و در تیم‌های شهرداری یاسوج، شهرداری تبریز، پارسه تهران، سیاه جامگان مشهد، راه آهن، ملوان، فولاد و ماشین سازی سابقه بازی دارد و دو نیم فصل نیز در تیم‌های فولاد یزد و آلومینیوم اراک بازی کرده است.


بابک مرادی پس از جدایی از شهرداری یاسوج، به تهران آمد و در تیم پارسه تهران بازی کرد. بعد از آن به تبریز رفت و شاگرد مهدی پاشازاده شد. در تیم لیگ یکی شهرداری تبریز بازیهای درخشانی را به نمایش گذاشت و باعث شد که پیشنهادات از لیگ یک و لیگ برتر کسب کند که نهایتا رهسپار مشهد مقدس شد.

 


بابک مرادی کسی بود که گل صعود سیاه جامگان به لیگ برتر در مقابل دیدگاه ١٠هزار هوادار مشهدی و در ورزشگاه تختی مشهد که محبوب مشهدی ها شد را بزند. بعد از صعود، دوباره پیشنهاداتی از لیگ برتر برای مرادی آمد ولی او در سیاجامگان ماندنی شد این‌بار در لیگ برتر و در زمان رسول خطیبی.


مرادی پس از جدایی از جمع مشهدی ها راهی راه آهن شد و با ثبت آمار 4 گل، 10 پاس گل و گرفتن 3 پنالتی، راهی ملوان شد. این وینگر چپ پا که برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به ملوان پیوسته بود، با به ثمر رساندن 13 گل عملکرد فوق ‌العاده و رقابتی تنگاتنگ با آقاى گل آن فصل داشت.


عکسی از جدال بابک مرادی با لباس راه آهن و مسعود ریگی که آن زمان در بادران حضور داشت. ممکن است این دو بازیکن در لیگ بیستم، هم تیمی شوند.

 


مرادی با فولاد نتوانست عملکرد درخشانش در ملوان را تکرار کند و تنها در 9 دیدار برای این تیم به میدان رفت و پس از جدایی از جمع اهوازی ها، در لیگ نوزدهم پیراهن ماشین سازی را بر تن کرد. مرادی در فصل قبل، طی 25 دیداری که به میدان رفت، 3 گل برای ماشین سازی به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد. نکته عجیب در خصوص این بازیکن، گرفتن 6 کارت زرد طی فصل گذشته است.


بابک مرادی بازیکنی چپ پا تخصصی که هافبک چپ یا همان وینگر چپ که یک سال در تیم شهرش بخاطر نبود دفاع چپ بازی کرد اکنون مورد توجه باشگاه استقلال تهران است. این بازیکن 3 سال پیش نیز توسط مهدی پاشازاده و سیروس دین محمدی که مربیان او در سالهای گذشته بودند به کادر فنی استقلال پیشنهاد شد ولی انتقال او به جمع آبی پوشان عملی نشد.


نکته مهم درباره مرادی این است که او یکسال دیگر از قراردادش با ماشین سازی باقی مانده و قصد دارد با فسخ یک طرفه به استقلال بپیوندد که همین موضوع ممکن است مشکلاتی را برای این تیم و خود بازیکن ایجاد کند. ضمن اینکه قرارداد مرادی با استقلال به احتمال فراوان دو ساله خواهد بود و باید دید با توجه به قرارداد قبلی مرادی با ماشین سازی آیا کارت بازی او برای آبی پوشان صادر می‌شود یا خیر.

استقلال تهران ماشین سازی تبریز بابک مرادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران ماشین سازی تبریز بابک مرادی بابک مرادی ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک

رضا سرایی با اشاره به ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک بیان کرد: مبلغ این قرارداد ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو معادل ۹ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۴۹۷ میلیون ریال است.

وی ادامه داد: طبق قرارداد، شرکت ماشین‌سازی اراک موظف است در مدت ۱۸ ماه این پروژه را تکمیل و سفارشات را تحویل دهد که مراحل ساخت و تولید از اواخر آذرماه شروع شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک، ساخت مخازن کروی پتروشیمی را از دیگر اقدامات در حال انجام این شرکت عنوان کرد و افزود: مبلغ این قرارداد ۶ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۲۴ یورو معادل ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۶۳۹ میلیون ریال در نظر گرفته شده که طبق توافق قرارداد، باید در مدت ۱۲ ماه تکمیل و تحویل داده شود.

سرایی خاطر نشان کرد: این پروژه آبان ماه سال گذشته شروع شد و محل اجرای آن استان بوشهر، بندر عسلویه است.

شرکت دانش بنیان و مادر تخصصی ماشین سازی اراک با بهره‌مندی از ماشین آلات مدرن، خطوط تولید پیشرفته و کادر مهندسی مجرب یکی از شرکت‌های صنایع زیربنایی و استراتژیک کشور محسوب می‌شود که حیطه گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف تولیدی و اجرای طرح‌های صنعتی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد