Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:31:06 GMT

شکست سرخوش در فینال رقابت های مسترز اسنوکر ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۸۹۹۴۵

شکست سرخوش در فینال رقابت های مسترز اسنوکر ایران

فینال نخستین دوره رقابت های شانزده بازیکن برتر اسنوکر ایران (مسترز) برگزار و طی آن علی قره گوزلو با برتری مقابل امیر سرخوش قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

به گزارش ایسنا، فینال نخستین دوره رقابت های شانزده بازیکن برتر اسنوکر ایران (مسترز) امروز شنبه پانزدهم شهریورماه در پایگاه قهرمانی بیلیارد واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار و طی آن علی قره گوزلو از استان تهران با برتری ۵ بر ۴ در مقابل امیر سرخوش از استان البرز به مدال طلا و مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار رده بندی نیز علی روشنی کیا از استان تهران با پیروزی۴ بر ۳ مقابل شروین امیدوار از استان فارس در جایگاه سوم قرار گرفت. بدین ترتیب علی قره گوزلو به مقام قهرمانی رسید، امیر سرخوش نایب قهرمان شد، علی روشنی کیا در رده سوم قرار گرفت و شروین امیدوار چهارم شد.

نخستین دوره مسابقات شانزده بازیکن برتر رنکینگ کشوری اسنوکر (مسترز) یازدهم تا پانزدهم شهریورماه در پایگاه قهرمانی آزادی با همکاری کمیته تیم های ملی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مسئولیت برگزاری این رقابت ها را کامران شهلا بر عهده داشت و  افشین دهقانی به عنوان  سرداور و رضا صدر، زینب کهنسال، احمد مختاری، شبنم شفیعی نسب، انوشه طاهری، محدثه دوست قضاوت این رقابت ها را برعهده داشتند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسنوکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • بهانه عجیب حسین وفایی بعد از شکست؛ اینجا بوی بد می‌دهد/ مورفی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله اسنوکر باز انگلیسی به حسین وفایی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پایان رقابت وفایی و ترامپ در اسنوکر قهرمانی جهان
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد