Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازگشایی مدارس تصمیم ملی و با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی است.

حسین کلانتری روز شنبه ۱۵ شهریور ماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیر و مقابله با کرونای استان با تاکید بر اینکه تصمیم بازگشایی مدارس ملی و با محوریت ستاد کروناست، افزود: با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی، مدارس فعال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌هایی نیز در این راستا وجود دارد، اظهار کرد: با رعایت سلامت باید کارها انجام بگیرد. طبق دستور العمل ها باید عمل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هیچ دستگاه خدماتی حق قطع انشعاب مدارس و را ندارد و در صورت مشاهده و گزارش دستگاه خدمات رسان به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه روند افزایشی کرونا در استان را شاهد هستیم، تصریح کرد: رعایت‌ نکردن پروتکل‌های بهداشتی افزایش ابتلاء به کرونا را در استان رقم زده است.

وی با بیان اینکه در بخش تجهیزات بیمارستانی تخصیص‌های خوبی به استان داشته‌ایم، ادامه داد: باید رعایت پروتکل‌ها به نحو مطلوب شکل بگیرد. باید روند افزایش کرونا مدیریت شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: وضعیت در پاساژهای استان اصلاً مطلوب نیست و پوشش ۵۴ درصدی فاصله گذاری و پروتکل ها مطلوب محسوب نمی‌شود.

کلانتری با تاکید بر ضرورت کنترل بهتر و مدیریت مقابله با کرونا در بخش پاساژها، پایانه‌ها، مراکز اقامتی و …، تاکید کرد: باید دستگاه‌ها نظارت و کنترل مناسب‌تری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان که وضعیت قرمز شود، جای نگرانی بیشتر است، گفت: باید پروتکل‌ها به شکل مناسبی اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم کنترل روند افزایشی کرونا در استان، اظهارکرد: در جمعه بازار با همکاری خود اصناف تمهیدات لازم اجرایی شود. دستگاه‌ها نیز طی هفته جاری هیچ‌گونه فراخوانی جهت ارائه خدمات و توزیع کالا و اقلام نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروتکل های بهداشتی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حجاب یک عنوان مجرمانه و مستوجب مجازات است

 سید جواد ایلالی در نشست کمیته استانی حجاب و عفاف گفت: کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم شده و به همین اعتبار کشف حجاب یک رفتار قانون شکنانه به شمار می‌رود.
وی افزود: ضابطان انتظامی وظیفه دارند براساس موازین قانون با مصادیق هنجارشکنی و خلاف ضوابط برخورد نمایند که البته امیدوارم که شاهد قانون شکنی نباشیم.
ایلالی گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و محافل دانشگاهی در این خصوص صاحب نقش و کارکرد با ماهیت فرهنگی و اجتماعی هستند لذا بر این اساس در زمره ادارات تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند و باید در این زمینه فعال باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: کشف حجاب در ۴ حوزه خودرو، اماکن و صنوف، فضای مجازی، معابر و خیابان‌ها باید رعایت شود که اگر رعایت نشود صاحبان اصناف متخلف پلمب و وسائل نقلیه مرتبط با این مسأله به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف حجاب یک عنوان مجرمانه و مستوجب مجازات است
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت