Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش لبنان امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که عناصر یک گروهک مرتبط با تشکیلات تروریستی داعش را شناسایی و بازداشت کرد.

بر اساس این بیانیه، عناصر وابسته به داعش قصد داشتند دست به عملیات تروریستی در خاک لبنان بزنند.

تحقیقات اولیه به عمل آمده از این عناصر تروریستی نشان می دهد که سرکرده این گروهک «خالد التلاوی» بوده که در حال حاضر متواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر این گروهک تروریستی در جریان چندین عملیات امنیتی در منطقه البقاع شناسایی شدند و مشخص شد که آنها تحت آموزش های نظامی قرار گرفته و با جمع آوری تسلیحات، قصد اجرای عملیات تروریستی را دارد.

کد خبر 5016076 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان داعش ارتش لبنان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق فلسطین لبنان ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ ترکیه مدیترانه شرقی امانوئل ماکرون عادی سازی روابط با اسرائیل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم

رژیم صهیونیستی همزمان با توحش گسترده خود در غزه که تاکنون نزدیک به ۳۴ هزار نفر را به کام مرگ کشانده است، در حال انجام عملیات‌های گسترده در جنوب لبنان است. مقامات تل آویو طی این حملات به دنبال ترور کردن مقامات ارشد حزب الله لبنان هستند. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای از ترور اسماعیل یوسف باز، یکی از فرماندهان حزب الله طی یک حمله هوایی در شهر عین بال در جنوب لبنان خبر داد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی رژیم صهیونیستی، اسماعیل یوسف‌باز یک مقام ارشد و نظامی کهنه کار در شاخه رزمی حزب الله معرفی شده است. 

این بیانیه می‌افزاید: این مقام حزب الله طی جایگاهی که داشت، در پیشبرد و برنامه ریزی پرتاب موشک و نیز راکت‌های ضدتانک به اسراییل از مناطق ساحلی لبنان شرکت داشت. 

تاکنون مقامات حزب الله لبنان نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • تل‌آویو: اسماعیل یوسف‌باز را ترور کردیم
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند