Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سراسر کشور، مدارس آذربایجان شرقی با حضور دانش آموزان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بیش از 8 هزار مدرسه استان بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در آیین بازگشایی مدارس که به صورت پایلوت در آموزشگاه دخترانه عفتیه ناحیه 4 تبریز برگزار شد، گفت: همه ۸۹۰۰ مدرسه استان از امروز ۱۵ شهریور ماه باز خواهند بود و مدیران، عوامل اجرایی و معلمان در مدرسه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: عجله‌ای برای حضور صد درصدی دانش آموزان در روز شنبه نیست و بر اساس دستورالعمل‌ها زمان هر کلاس درس ۳۵ دقیقه و فاصله دانش آموزان از یکدیگر یک متر خواهد بود.

وی با بیان اینکه همکاران اداری شبانه روزی برای تمهید مقدمات لازم تلاش کرده اند، ادامه داد: فعالیت‌ها و برنامه‌های لازم، ثبت نام، توزیع کتاب و کلاس‌بندی هم از سه ماه قبل برای بازگشایی مدارس انجام شده و شیوه نامه های بهداشتی نیز سخت‌گیرانه لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: مدیران با هماهنگی و نظر اولیاء، نحوه‌ برگزاری کلاس، شکل حضور دانش آموزان و خدمات گیری از آموزش و پرورش را تنظیم می‌کنند، یعنی عجله‌ای برای حضور ۱۰۰ درصدی دانش آموزان در روز شنبه نیست.

پاشایی هدف از آغاز زود هنگام مدارس را مروری بر چگونگی ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان اعلام کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر

ایسنا/همدان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان در چهار مدرسه ملایر طی ایام نوروز خبر داد.  

مهدی عابدینی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، به حساسیت مقطع تحصیلی دور دوم متوسطه و نقش این پایه تحصیلی در آینده دانش‌آموزان اشاره و اظهار کرد: در این راستا اعتکاف علمی دانش‌آموزان در ایام نوروز برگزار می‌شود.

عابدینی نیا ادامه‌ داد: چهار پایگاه دخترانه شامل دبیرستان نمونه عشقی فرد، دبیرستان فرهیختگان، دبیرستان فرزانگان و دبیرستان حاج رهبر برای اعتکاف علمی نوروز ۱۴۰۳ در ملایر فعال هستند.

وی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در مجموع پذیرای بیش از ۱۹۰ نفر از دانش‌آموزان متوسطه دوم هستند، کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان را از جمله اهداف اجرای  طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان برشمرد.

عابدینی‌نیا با بیان اینکه مراکز سمپاد شهرستان نیز برنامه‌ریزی مختلفی در ایام نوروز برای دانش آموزان دارند، تصریح کرد: دبیرستان‌های علامه حلی و فرزانگان هم فعالیت مختص به مدارس سمپاد را در ایام نوروز برای دانش‌آموزان این مدارس دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نوروز را فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان کنکوری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه‌ به دید و بازدیدهای نوروزی، دانش آموزان در محلی امن و با آرامش می‌توانند به مطالعه بپردازند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی در مدارس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش