Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بهار تعلیم و تربیت در استان گلستان همزمان با سراسر کشور امروز در سایه شیوع بیماری کرونا آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، امروز همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید در سایه شیوع بیماری کرونا در مدارس استان گلستان آغاز شد.

375 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم راهی مدارس شدند تا تعلیم و تربیت را امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است کلاس‌های درس در این شرایط به مدت 35 دقیقه در مقاطع متوسطه اول و دوم و 20 دقیقه در مقاطع ابتدایی برگزار شود. استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و همچنین رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی از مواردی است که به شدت بر آنها تأکید می‌شود.

استاندار کرمان: اجباری بر حضور دانش‌آموزان در مدارس نیستگره کور ترافیک کرمانشاه در اولین روز بازگشایی مدارس؛ طرح‌های ویژه‌ای برای کاهش حوادث اطراف مدارس اجرا می‌شودتهران| تصمیم گیری برای آموزش در مدارس متناسب با شرایط و توسط شورای مدرسه انجام می شود

انتهای پیام/581/ی

R41471/P/S6,70/CT8 بیشتر بخوانید... تهران| تصمیم گیری برای آموزش در مدارس متناسب با شرایط و توسط شورای مدرسه انجام می شود تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است ۲۳ درصد مدارس استان قزوین فرسوده هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تهران| تصمیم گیری برای آموزش در مدارس متناسب با شرایط و توسط شورای مدرسه انجام می شود تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است ۲۳ درصد مدارس استان قزوین فرسوده هستند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۲ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۳ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۴ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۵ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۶ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۷ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است ۸ تداوم همکاری تراکتور با الهامی/ آغاز نقل و انتقالات پس از جلسه هیئت‌مدیره با زنوزی مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند انهدام باند فساد اقتصادی در جنوب استان کرمان / بازد‌اشت ۳ نفر به اتهام پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  محمد جواد امینیان با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰ نفر در 5 گروه جهادی در استان، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه مبارک رمضان،گروههای جهادی اعم از دانشجو و دانش آموز و استفاده از ظرفیت های مردمی در امور عمرانی و فرهنگی با نگاه به مناطق محروم استان در حال انجام است.

وی تصریح کرد: اولویت فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار، صعب العبور و سپس حاشیه شهرها می‌باشد که در زمینه های احداث و تعمیر مدرسه ، کارهای عمرانی،  نقاشی و رنگ آمیزی، تعمیر میز و نیمکت مدارس انجام شد.

امینیان گفت: گروههای جهادی و مردمی بدون هیچ چشم داشتی برای بازسازی و محرومیت زدایی مدارس زحمت می کشند که برای پیشبرد اهداف سازمان ،آبادانی و نشاط دانش آموزان بسیار حایز اهمیت است.

دستیار گروه جهادی مدیرکل نوسازی مدارس گلستان اضافه کرد: در تابستان سال گذشته طرح شهید عجمیان در بیش از 800 مدرسه  با مشارکت گروه‌های جهادی ،خیران و دانش‌آموزان اجرا شده بود

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران جبهه‌ای بزرگ برابر استکبار جهانی
  • جمهوری اسلامی توانست جبهه‌ای بزرگ در مقابل استکبار باز کند
  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • ۲۵ هزار مورد بازرسی بهداشتی اماکن گلستان/ تداوم بازرسی‌ها تا ۲۵ فروردین
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود