Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:14:53 GMT

پاسخ منفی تاوارس به پیشنهاد ساکت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۸۲۸

روی تاوارس پیشنهاد محمدرضا ساکت برای بازگشت به سپاهان را رد کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، آنطور که روی تاوارس مربی گلرهای سابق تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد، شیوع ویروس کرونا دلیل عدم بازگشت مبهمش به ایران بود و او ترجیح داد تا در 9 بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور بازی جام حذفی برابر استقلال در کنار طلایی پوشان حضور نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عدم حضور تاوارس باعث شد تا امیرقلعه نویی از یک مربی گلر پرتغالی دیگر استفاده کند؛ مربی ای که البته قراردادش تا پایان لیگ معتبر بود و به کشورش بازگشت.


در شرایطی که رحمان احمدی طی روزهای گذشته در باشگاه سپاهان حاضر شده و به صورت جدی یکی از اعضای کادر فنی تیم برای فصل آینده است، محمدرضا ساکت به صورت موازی با روی تاوارس هم صحبت کرده تا او را برای بازگشت به سپاهان راضی کند؛ پیشنهادی که البته با پاسخ منفی تاوارس روبرو شده است و او در واکنش به دعوت سپاهان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از محمدرضا ساکت اینطور نوشته است:« "سپاس از تلاش شما برای عقد قرارداد دوباره با من. برای خانواده سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم.


اکنون چالش جدیدی در باشگاه خورفکان دارم. ممنون آقای ساکت.» 
تاوارس مدتی پس از جدایی‌اش به پیشنهاد باشگاه اماراتی خورفکان که درسطح اول فوتبال این کشور حضور دارد، پاسخ مثبت داد و به عضویت این تیم درآمده است.

 

فولادمبارکه سپاهان سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سازمان لیگ برتر محمدرضا ساکت محمدرضا ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ منفی روسیه به درخواست دیپلمات صهیونیست برای محکوم کردن حمله ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه به درخواست دیپلمات صهیونیست از مسکو برای محکوم کردن پاسخ نظامی ایران به رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داد.

به گزارش ایسنا، سیمونا هالپرین، سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه پس از پاسخ مشروع ایران در شامگاه شنبه به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مواضع و مردم کشورمان در سوریه از مسکو خواست تا اقدام ایران را محکوم کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه در پاسخ به این درخواست سفیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که «اسرائیل حملات اوکراین به روسیه را محکوم نکرده است.»

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران بامداد امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حمله به پایگاه هوایی نواتیم در سرزمین‌های اشغالی از اهداف عملیات موشکی و پهپادی ایران در پاسخ به حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق بود؛ پایگاه مبدأ شلیک موشک‌های اسرائیل که شهادت مستشاران ارشد ایرانی و همراهانشان را به همراه داشت و نقض کامل قوانین بین‌المللی از سوی این رژیم بود.

دقایقی پس از آغاز عملیات گسترده ایران، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند. بایدن در اظهارات خود از نتانیاهو خواسته است به حمله تلافی‌جویانه ایران پاسخی ندهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید آمریکا به اسرائیل برای پاسخ به عملیات نظامی ایران
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • بازگشت دامنه نوسان بورس به حالت عادی از فردا
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • بازگشت دامنه نوسان معاملات بورس به حالت قبل از روز چهارشنبه
  • پاسخ منفی روسیه به درخواست دیپلمات صهیونیست برای محکوم کردن حمله ایران
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌ها
  • رژیم صهیونیستی: حماس به پیشنهاد آتش‌بس پاسخ منفی داد
  • اسرائیل مدعی شد: حماس علاقه‌ای به آتش بس ندارد
  • ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به پیشنهاد میانجی‌گران