Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:57:56 GMT

شماره 7 سابق منچستر در یک قدمی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۰۸۶۸

شماره 7 سابق منچستر در یک قدمی بارسلونا

ممفیس دیپای ستاره هلندی لیون دیگر چیزی تا پیوستن به بارسلونا فاصله ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، روز گذشته لیونل مسی رسما اعلام کرد که یک فصل دیگر هم در بارسا خواهد ماند که خبر بسیاری خوبی برای هواداران این باشگاه بود. ساعتی بعد پست یونایتد نیز ادعا کرد سران بارسا و لیون برای انتقال ممفیس دیپای به توافق نهایی رسیده اند و باشگاه کاتالان برای مهاجم سابق منچستریونایتد، 25 میلیون یورو پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

دیپای که زمانی شماره 7 یونایتد را به تن داشت ولی نتوانست توقعات را برآورده کند،یکی از خواسته های فوری رونالد کومان سرمربی جدید بارسا بود. دیپای و واینالدوم دو ملی پوش هلندی در صدر فهرست بازیکنان درخواستی کومان قرار دارند و به نظر می رسد بارسا توانسته دیپای را به خدمت بگیرد و به زودی او در تست های پزشکی این باشگاه حاضر خواهد شد.

دیپای پس از جدایی از یونایتد راهی لیون شد و در این باشگاه به روزهای اوجش در آیندهوون بازگشت. در صورت نهایی شدن  این انتقال، او شماره 9 جدید بارسا و جانشین لوئیس سوارز خواهد بود.

 

 

 

نقل و انتقالات اروپا بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 ممفیس دیپای لیون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 ممفیس دیپای لیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم لوریوس که معروف به «اسکار ورزشی» است، امشب برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از حوزه‌های مختلف خود را به این مراسم رسانده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فرش قرمز، حضور همزمان یوسین بولت و جود بلینگام و گفت‌وگوی این دو نفر بود. آنها ابتدا خوشحالی معروف ستاره انگلیسی رئال مادرید را مقابل خبرنگاران انجام دادند و سپس چند دقیقه‌ای با همدیگر خوش‌وبش کردند.

پس از لحظاتی بولت به نزد خبرنگاران رفت و اولین سوال آنها درباره صحبت‌هایش با جود بلینگام بود. بولت که یکی از هواداران پر و پا قرص منچستر یونایتد است در این مورد گفت:«او واقعا یک بازیکن شگفت‌انگیز است. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفت‌وگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، من به جود گفتم، در چمپیونزلیگ بسیار خوب بودی، ما نمی‌خواستیم یک بار دیگر ببینیم که منچستر سیتی سه‌گانه می‌برد.»

جود بلینگام با اینکه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل منچستر سیتی هیچ گلی به ثمر نرساند، اما در نمایش خوب تیمش تأثیرگذار ظاهر شد و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر انگلیس با هت تریک رابین فن پرسی (22 آوریل، 2013) / فیلم
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه