Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:31:41 GMT

انریکه: بارسا بدون مسی هم قهرمان می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۰۷۷

انریکه: بارسا بدون مسی هم قهرمان می شود

سرمربی تیم ملی اسپانیا اطمینان دارد که بارسا روزی که دیگر مسی را در اختیار نداشته باشد هم به جام گرفتن ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از 10 روز پرحاشیه که شایعات زیادی پیرامون جدایی او وجود داشت، در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. او یک سال دیگر و تا پایان قراردادش در بارسا خواهد ماند و باید دید رئیس بعدی بارسا موفق به تمدید قرارداد با او خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بسیاری معتقدند بارسا روزی که لیونل مسی را در اختیار نداشته باشد، تبدیل به تیمی متوسط خواهد شد اما لوئیس انریکه عقیده ای دیگر دارد.

انریکه در نشست خبری بازی اسپانیا و اوکراین با سوالی راجع به لیونل مسی مواجه شد و پاسخ داد:« باشگاه ها همیشه فراتر از بازیکنان هستند و البته بالاتر از هر رئیسی. واضح است که مسی در تمام این سال هایی که برای بارسا بازی می کند، به طرز خارق العاده ای باعث جهش تیم شده است. دوست داشتم در نهایت بین دو طرف توافق حاصل می شد و خوب می شد اگر مسی و باشگاه دوستانه به توافق می رسیدند ولی مطمئنم که بارسلونا بدون مسی هم قهرمان خواهد شد و به جام گرفتن ادامه خواهد داد.»

 

 

 

 

انریکه در مورد احتمال بازی دادن به آداما ترائوره برابر اوکراین گفت:« دوست دارم تمامی بازیکنانم را خوشحال کنم ولی آماده ترین ها در ترکیب قرار می گیرند. احتمالا تغییرات اندکی خواهیم داشت و شاید به ترائوره هم بازی برسد. تا دو ساعت قبل از بازی چیزی مشخص نیست.»

 

لازم به ذکر است که آداما بازی قبلی اسپانیا برابر آلمان را به دلیل ابتلا به کووید19 از دست داد ولی برای بازی فردا مشکلی ندارد.

 

لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) بارسلونا لیونل مسی آداما ترائوره تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی آداما ترائوره تیم ملی اسپانیا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا خبر داد در آینده‌ای نه‌چندان دور برخی بازی‌های لالیگا در کشور آمریکا برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر تباس رئیس سازمان لالیگای اسپانیا اعلام کرد که این سازمان در نظر دارد در آینده‌ای نه‌ چندان دور برخی از بازی‌های لالیگا را در کشور آمریکا برگزار کند. او در این باره گفت: نمی‌دانم چه زمانی این کار را عملی خواهیم کرد اما در نظر داریم برخی بازی‌های رسمی لالیگا را در خارج از اسپانیا برگزار کنیم. فکر می‌کنم این ااتفاق می‌تواند از فصل 26-2025 بیفتد.

اخیراً رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داده بود؛ در پی شکایت دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو علیه خاویر تباس، دادگاه ورزشی اسپانیا نیز قصد دارد شکایتی را علیه او تنظیم کند که این می‌تواند منجر به تعلیق موقت تباس از سمت خود به عنوان رئیس سازمان لالیگا شود.

سازمان لالیگا چندی پیش با شرکت CVC قرارداد همکاری امضا کرد، شرکتی که برای سرمایه‌گذاری در لالیگا به مبلغی حدود 3 میلیارد یورو با سازمان لالیگا به توافق رسیده اما 3 باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو آماده همکاری در این زمینه نیستند.

تباس: مسی در آستانه بازگشت به لالیگا بود

تباس که در ماه آوریل 2013 برای اولین بار به عنوان رئیس سازمان لالیگا انتخاب شد، در ماه دسامبر 2023 برای چهارمین دوره متوالی موفق شد در پست ریاست این سازمان ابقا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند