Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بازنشر کاریکاتورهای موهن به پیامبر (ص) در نشریه «شارلی ابدو» را محکوم کرد و گفت: بازنشر آن کاریکاتورها اقدامی شرم آور است که کینه پنهانی و نژادپرستانه افرادی که مرض روانی دارند و نفس بیمار دارند را در حق بزرگترین شخصیت بشریت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام بزدلانه تنها مسلمانان را تحریک نمی کند بلکه همه مومنان خواهان محکومیت و مجازات این اقدام شنیع هستند؛ اقدامی که گزندی به کسی که از سوی خداوند به صاحب اخلاق عظیم و برجسته هستی و رحمتی برای عالمیان توصیف شده است، وارد نمی کند.

شیخ قبلان تاکید کرد: این اقدام شرم آور چهره زشت عاملان آن را نمایان می سازد و با آزادی بیان مغایرت دارد و در تشدید اسلام هراسی که صهیونیستها در ورای آن هستند تا وجهه اسلام را خراب کنند، موثر است.

وی از مرجعیات اسلامی و مسیحی خواست که با این روزنامه و هر اقدامی که به جایگاه انبیاء و قداست آنها لطمه وارد می کند، مقابله کنند.

قبلان خواستار گسترده ترین کمپین محکومیت چنین اقدامی در سطح کشورها و ملت ها برای بازدارندگی و مجازات کسانی شد که سودای اهانت به شخصیت ها و نمادهای دینی بویژه حضرت محمد (ص) به سرشان می زند.

کد خبر 5016147

منبع: مهر

کلیدواژه: شارلی ابدو عبدالامیر قبلان لبنان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق فلسطین لبنان ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ ترکیه امانوئل ماکرون مدیترانه شرقی عادی سازی روابط با اسرائیل سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از الجزیره، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز در واکنش به انتشار اخباری درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نداشته است.

این اظهارات در واکنش به حادثه بامداد امروز مشاهده چند ریز پرنده در آسمان مرکز ایران، مربوط می‌شود که بلافاصله توسط سامانه‌های پدافندی منهدم شده بودند.

وی در ادامه سخنان خود افزود: ما حمله بی سابقه ایران به اسرائیل را محکوم کرده و از دو طرف می‌خواهیم که تنش‌ها را کاهش دهند.

دیگر خبرها

  • در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران مشارکت نکرده‌ایم
  • شناسایی مراکز هسته ای اسرائیل از سوی ایران /دست ها برای شلیک موشک‌های قدرتمند روی ماشه است /به هر اقدامی، حتما و قطعا پاسخ می دهیم
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر