Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:15:33 GMT

برنامه روسیه برای حضور تماشاگران در لیگ ملت‌های اروپا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۳۰۶

برنامه روسیه برای حضور تماشاگران در لیگ ملت‌های اروپا

‍‍‍‍‍‍

روسیه به دنبال حضور تماشاگرانش در دو دیدار آتی لیگ ملت‌های اروپاست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، فدراسیون فوتبال روسیه امیدوار است تیم ملی این کشور در دو دیدار ماه اکتبر (مهر) این تیم در لیگ ملت‌های اروپا برابر تیم‌های ملی مجارستان و ترکیه از حضور تماشاگرانش در ورزشگاه بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال روسیه پنجشنبه گذشته در دیدار نخست خود در لیگ ملت‌های اروپا در مسکو با نتیجه 3 بر یک صربستان را شکست داد. این دیدار به دلیل شیوع ویروس کرونا و با دستور اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

الکساندر آلااِف دبیرکل فدراسیون فوتبال روسیه در مورد این موضوع گفت: تماشاگران نقش کلیدی در موفقیت‌های تیم ملی فوتبال روسیه دارند. بدون حضور آنها بازی‌ها یک چیز متفاوت است. ما به صورت مداوم با یوفا برای گشودن درهای ورزشگاه به روی تماشاگران در ارتباط هستیم. روشن است که یوفا می‌خواهد با صدور مجوز حضور تماشاگران در دیدار سوپرجام اروپا میان تیم‌های سویا و بایرن مونیخ به ارزیابی شرایط بپردازد. به نظرم یوفا نیز همانند فدراسیون فوتبال روسیه در حال بررسی طرح حضور 50 درصدی تماشاگران در ورزشگاه‌هاست. چیزی که اکنون در دیدارهای لیگ برتر روسیه اجرایی شده است.

وی در ادامه افزود: می‌توانیم امیدوار باشیم که دیدارهای تیم ملی فوتبال روسیه در ماه اکتبر با حضور تماشاگران برگزار شوند. ما عضوی از خانواده یوفا هستیم و باید مطابق دستورات این نهاد عمل کنیم.

ایتالیا در خانه مقابل بوسنی متوقف شد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی روسیه بیشتر بخوانید... اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اشتباه عجیب ایتالیایی‌ها در اولین بازی‌شان در لیگ ملت‌های اروپا/‌ کیه‌لینی قربانی شد! واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی روسیه پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال ۳ جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی ۴ سعادتمند وعده داد؛ استقلالِ کهکشانی می‌سازم ۵ حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند ۶ دهقانی در انتظار رضایت باشگاه سپاهان برای پرسپولیسی شدن ۷ استقلال نمی‌تواند هافبک ماشین‌سازی را جذب کند ۸ حضور هافبک ماشین‌سازی در باشگاه استقلال مهمترین اخبار ورزشی جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی قربانی: کار مدیران استقلال غیرحرفه‌ای بود/ تراکتور، استقلال را سوپرایز کرد پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! کریمی در آستانه جدایی از استقلال، چشمی و اسماعیلی نزدیک به تمدید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲ رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال ادامه عرضه‌های سنگین بازارساز/ ۲۲۰میلیون درهم وارد نیما شد/ احتمال شکست نرخ ارز و بازگشت به کانال ۲۲هزار تومان واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی روسیه تیم ملی روسیه لیگ ملت های اروپا حضور تماشاگران فوتبال روسیه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد

مصیب چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شکست شمس اذر برابر استقلال اظهار کرد: تیم کم‌تجربه و جوانی داریم که تا به حال در جو حاکم بر بازی با چنین تماشاگرانی در ورزشگاه آزادی آشنا نبودند. می‌دانستیم استقلال در دقایق ابتدایی حملات زیادی می‌کند تا به گل برسد ولی با اشتباه فردی گل خوردیم و نتوانستیم فشار حریف را تحمل کنیم. نیمه دوم برای جبران بازگشتیم، اما پنالتی اشتباه برای استقلال، شرایط را برای تیم ما سخت کرد و گل سوم هم وضعیت را دشوارتر از قبل کرد. پنالتی گرفته نمی‌شد به بازی برمی‌گشتیم، اما روحیه تیم افت کرد.

انتظار چنین داوری را نداشتیم

وی ادامه داد: با تعویض‌هایی که صورت گرفت و تغییر تاکتیک با جوانان با انگیزه باعث شد تا دو گل را جبران کنیم. البته خیلی سخت است در ورزشگاه آزادی برابر استقلال سه گل خورده جبران شود. تیم داوری نگذاشت تا اتفاقات قشنگی برای تیم شمس آذر بیفتد. سید وحید کاظمی به قدری عصبانی بود که روی تصمیم‌های اشتباه هم به بازیکنان ما اجازه حرف زدن نمی‌داد. در صحنه‌ای خطای هند مدافع ما را پشت محوطه جریمه گرفت و بعد از اعتراضی که کردیم با داور چهارم و کمک اول خود مشورت کرد و تصمیم را برگرداند. در تصویر آهسته مشخص است داور چگونه به بازیکنان ما چشم غره می‌رود. واقعیت را بخواهید اصلاً قشنگ نیست. انتظار چنین داوری را نداشتیم و البته از بازیکنان خودمان هم توقع بازی ضعیف را نداشتیم.

نکونام الگوی بسیاری از جوانان است

سرپرست تیم شمس آذر قزوین در خصوص فیلم منتشر شده از خوشحالی جواد نکونام که به سمت تماشاگران تیمش بوده، عنوان کرد: فیلم را ندیدم و اگر حرکتی بوده که به سمت تماشاگران شمس آذر انجام شده، جای تعجب دارد. جواد نکونام الگوی بسیاری از جوانان است و جای تأسف دارد. او رکورددار بازی‌های ملی است، سال‌ها در لالیگا بازی کرده و سرمربی تیم فوتبال باشگاه بزرگ استقلال است. همیشه قابل احترام بوده ولی اگر به سمت تماشاگران ما که راه زیادی آمدند تا از تیم‌شان حمایت کنند، درست نبوده و زیبنده و در شأن شمس آذر نیست. هر تیمی که به ورزشگاه ما آمد مورد احترام واقع شد.

گودرزی به پختگی کامل نرسیده است

وی در خصوص اینکه در پایان بازی با استقلال حسین گودرزی بازیکن شمس آذر به سمت هواداران استقلال رفته و در مصاحبه بعد از بازی گفته استقلالی است، تصریح کرد: یکی از دلایلی که می‌گوییم تیم جوان و کم تجربه‌ای داریم همین است. حسین گودرزی از بازیکنان خوب فنی و اخلاقی تیم ماست. جوانی خودش را نشان داده و هنوز به پختگی کامل نرسیده است. او به تیم شمس آذر عرق داد و از بازیکنان با تعصب و خوب ماست. روی جوانی و کم تجربگی‌اش سمت هواداران استقلال رفته و در پایان بازی هم گفته استقلالی است. او در بازی رفت هم گل دوم ما را به استقلال زد و باعث شد تا بازنده نباشیم. ملاک او شمس آذر است، چون قرارداد دارد. او حرف دلش را زده چون به پختگی نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور پررنگ ارتش آلمان در رزمایش «ارابه غول‌پیکر» بیخ گوش روسیه!
  • (ویدیو) کتک‌خوردن بوکسور ایرانی از تماشاگران در روسیه
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • ناتو هیچ برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد
  • سرپرست شمس آذر: گودرزی به خاطر بی تجربگی و جوانی گفت استقلالی است/اگر حرکت نکونام به سمت تماشاگران ما بود جای تاسف دارد
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • تماشای تمرینات استقلال برای این تماشاگران خاص ممنوع نیست
  • ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال؛ 100 بازداشتی و 12 زندانی!