Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تیران به سامان در استان اصفهان افزود: کیفی‌سازی جاده‌های کشور مورد توجه این وزارتخانه است و با اجرای پروژه‌های راهداری افزایش ایمنی و کاهش حوادث دنبال می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به وضعیت راه های اصفهان اظهارداشت: این استان در مسیر تردد جاده‌های چند استان قرار دارد و حجم بالایی از ترافیک در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

وی اجرای پروژه های راهداری، نگهداری، توسعه و احداث جاده های جدید را در راستای خدمات‌رسانی در حوزه حمل و نقل بار و مسافر اعلام‌ کرد و گفت: مسئولان استانی در اجرای این پروژه‌ها نقش مهمی دارند.

دولت در هفت سال گذشته با جاده سازی در کشور معجزه کرد

فرماندار تیران و کرون گفت: دولت در هفت سال گذشته برغم کمبود اعتبار و وضعیت بد اقتصادی با  انجام پروژه جاده‌سازی در کشور معجزه کرده است.

مجید حججی با اشاره به وضعیت جغرافیایی این شهرستان افزود: این شهرستان در مسیر بین استانی و بین شهرستان‌های غرب و مرکز استان اصفهان قرار دارد و حجم بالایی از جابه جایی‌ها در جاده‌های این منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: برای کاهش تصادفات و بهبود وضعیت ترافیکی بین شهری در تیران و کرون، توسعه راه‌ها، رفع نقاط پرحادثه و ایجاد زیرگذر لازم است که در مدت هفت سال گذشته اقدامات اساسی صورت گرفته است.

وی با اشاره به کم کاری‌هایی که در گذشته برای توسعه راه ها صورت گرفت، یادآور شد: احداث زیرگذر در جاده تیران به داران برای تسهیل تردد روستاییان یک ضرورت است که احداث 6 زیرگذر از قبل مصوب شد ولی اقدام موثری صورت نگرفت ولی اکنون احداث سه مورد از این زیرگذرها آغاز شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار تیران و کرون عرض کم جاده تیران به سامان را یکی از نقاط پرحادثه شهرستان برشمرد و گفت: این پروژه در حال اجراست و با تعریض جاده تصادفات کاهش و ترافیک در زمان های خاص سال روان خواهد شد.

وی اصلاح و بهبود وضعیت آسفالت جاده های اصلی و کمربندی شمال تیران را خواستار شد و گفت: با توجه به نابسامانی وضعیت آسفالت کمربندی شمال شهر تیران، رانندگان کامیون و تریلی از درون شهر عبور می‌کنند که این موضوع موجب خسارت به زیرساخت شهر می‌شود.

بهره‌برداری ۷۷ سامانه حمل و نقل هوشمند و طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان شامل ۶۷ سامانه حمل و نقل هوشمند، ۲ تقاطع غیر همسطح در مبارکه، پروژه ایمن سازی و روشنایی اتوبان ذوب آهن و باند دوم مبارکه - شهرضا، عملیات اجرایی باند دوم تیران - سامان، لکه گیری و روکش آسفالت محور شهرضا- مبارکه، تقاطع غیرهمسطح منظریه در شهرضا، عملیات اجرایی راهدارخانه مرکزی اصفهان، عملیات نصب باکس‌های زیرگذر پایانه بار مبارکه و عملیات تقاطع غیر همسطح جرم افشار روز شنبه با حضور معاون وزیر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور آغاز شد.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد. 

جاده تیران به سامان یکی از نقاط پرحادثه استان اصفهان است که تعریض این جاده مورد توجه قرار گرفت.

در زمان حاضر ۱۷ هزار کیلومتر راه اصلی، بزرگراه و روستایی و بهسازی و روکش آسفالت  در دست اجراست و به صورت معمول سالانه حدود ۸۰۰ کیلومتر تا یک هزار کیلومتر اعم از راه اصلی و بزرگراه را زیر با ترافیک می رود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هفته دولت تیران وکرون توسعه ایران اصفهان تصادفات جاده ای کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هفته دولت تیران وکرون توسعه ایران اصفهان تصادفات جاده ای کارآمدی دولت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هفته دولت تیران وکرون توسعه ایران اصفهان تصادفات جاده ای کارآمدی دولت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان گفت: روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا صادر نشدن مجوز‌های ترافیکی با کندی پیش می‌رفت.

هادی حق‌بین، افزود:گزینه اجرایی مناسب‌تر جایگزین شد و همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: سال گذشته، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیر‌های تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت طرح بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره دومین طرح قابل بهره‌برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می‌شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح چرخه‌های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن‌سازی و تحکیم کوله پل‌های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره‌ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این طرح انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده طی یکسال به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد