Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون عملی رشته علوم ورزشی در سال ۹۹ برای کاهش تردد بین استانی داوطلبان در سراسر کشور، در تاریخ ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برای آقایان و ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه (در برخی حوزه‌ها ۳۱ شهریور ماه) برای بانوان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با توجه به شرایط بحران شیوع بیماری کرونا و جهت تسهیل حضور داوطلبان و همچنین براساس دستور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر همکاری دانشگاه‎های کشور در برگزاری آزمون سراسری، همچنین دستور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در زمینه همکاری دانشگاه‌های مادر در برگزاری این رویداد، با تدابیر اتخاذشده و برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی به‌عنوان مجری برگزاری، این آزمون با همکاری 35 دانشگاه در 31 استان کشور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، تمهیدات متعددی نیز برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و حفظ سلامت داوطلبان در نظر گرفته شده است تا ضمن کاهش خطرات و حفظ ایمنی و سلامتی شرکت‌کنندگان، داوران و عوامل اجرایی، این آزمون با رعایت کامل اصول بهداشتی برگزار شود.

برگزاری دوره جامع مجازی روش تحقیق و آمار کاربردی در پژوهشگاه تربیت بدنی

محل دقیق اجرای آزمون برای هر یک از داوطلبان در تاریخ 19 شهریور ماه از طریق پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور و صفحات رسمی پژوهشگاه تربیت بدنی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در سال جاری بیشتر از 42 هزار داوطلب در این آزمون شرکت کرده‌اند که این تعداد، بیش از دو برابر سال گذشته بوده و نشان از علاقه‌مندی داوطلبان برای تحصیل در این رشته دانشگاهی می‌دهد.

داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت پژوهشگاه تربیت بدنی به نشانی  www.ssrc.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران ورزش بیشتر بخوانید... همکاری مشترک پژوهشگاه تربیت‌بدنی با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و رونمایی از ۴ طرح پژوهشی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... همکاری مشترک پژوهشگاه تربیت‌بدنی با سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی و رونمایی از ۴ طرح پژوهشی واژه های کاربردی مرتبط ورزش ایران ورزش پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ گزینه‌های موقت سرمربیگری و سرپرستی استقلال مشخص شدند ۲ جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی ۳ اعلام سه شرط استراماچونی برای بازگشت به استقلال ۴ سعادتمند وعده داد؛ استقلالِ کهکشانی می‌سازم ۵ استقلال نمی‌تواند هافبک ماشین‌سازی را جذب کند ۶ مظاهری رسماً قراردادش با تراکتور را فسخ کرد/ مقصد بعدی رشید کجاست؟ ۷ حیدری: خریدهای پرسپولیس بازیکنان باکیفیتی هستند/ پهلوان جای ترابی را پر می‌کند ۸ دهقانی در انتظار رضایت باشگاه سپاهان برای پرسپولیسی شدن مهمترین اخبار ورزشی جزییات توافق استراماچونی با باشگاه استقلال/ از جمع‌بندی بر سر مبلغ تا درخواست برای جذب بازیکن فرانسوی قربانی: کار مدیران استقلال غیرحرفه‌ای بود/ تراکتور، استقلال را سوپرایز کرد پولادگر: انتخاب فدراسیونِ برتر جهان ثمره تلاش و همت خانواده بزرگ تکواندوست/ برگزاری سمینار علمی بین‌المللی گم شد! کریمی در آستانه جدایی از استقلال، چشمی و اسماعیلی نزدیک به تمدید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ورزش ایران ورزش پژوهشگاه تربیت بدنی شهریور ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد

آزمون سراسری امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن هم برگزاری آزمون اختصاصی فرهنگیان است.

در نوبت اول آزمون سراسری امسال علاوه بر برگزاری آزمون برای گروه‌های پنج گانه آزمایشی، آزمون اختصاصی فرهنگیان نیز برگزار می‌شود.

زمان بندی برگزاری آزمون به این صورت است که صبح پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه آزمون گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی برگزار می‌شود و عصر پنج شنبه داوطلبان گروه هنر و زبان در آزمون شرکت می‌کنند.

یکی از تفاوت‌های آزمون امسال با سال‌های گذشته نیز همزمانی آزمون گروه‌های زبان و هنر است که به همین دلیل داوطلبان نتوانستند در هر دو گروه زبان و هنر شرکت کنند و باید یکی از این دو گروه را انتخاب می‌کردند.

صبح جمعه هفتم اردیبهشت ماه آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • کنکور ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور اعلام شد
  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!
  • افتتاح مجموعه ورزشی در بلوار شهید خداکرم قم
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور