Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@01:28:42 GMT

بهره برداری از پروژه های جدیدتر تا 3 ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۱۸۷۳

بهره برداری از پروژه های جدیدتر تا 3 ماه آینده

خبرگزاری آریا - شهر: پنجمین سری از پروژه های شهرداری منطقه 2 با اعتباری در حدود 35 میلیارد تومان عصر شنبه- 15 شهریور- گشایش یافت. به گفته شهردار منطقه تا سه ماه آینده سری ششم پروژه ها نیز به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرنگار شهر، رسول کشت پور شهردار منطقه 2 در آیین گشایش و بهره برداری از پروژه های شهری این منطقه، با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری، پنجمین سری از پروژه ها با اعتباری در حدود 35 میلیارد تومان در حال گشایش است، گفت: تلاش کردیم پروژه های نیمه کاره را تکمیل و پروژه های جدیدی را آغاز کنیم تا با افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها رضایت شهروندان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته کشت پور برای سه ماه آینده پروژه های جدیدی برای افتتاح و بهره‌برداری آماده می شود.
در این مراسم حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره گشایش مرکز جامع سلامت روان در منطقه 2، گفت: موضوع سلامت مهمترین وجه زندگی انسانی است و هم اکنون که ویروس عالم گیر کرونا نفس همه را گرفته اهمیت این موضوع بیش از گذشته شده است.
او افزود: مشکلات دنیای مدرن امروز باعث شد سلامت تعادل سلامت روان و جسم به خطر بیفتد و توجه به مسأله سلامت روان در شهرهای شلوغ مانند تهران که نبود سلامت روان، روی جسم نیز تأثیرات منفی می‌گذارد، ضروری تر است.
چوبینه ادامه داد: تلاش شده برای 19 مرکز درمانی شهر تهران موضوع سلامت روان را در یک قالب منظم ، منسجم و با بنیه افراد صاحبنظر پیاده شود و بحث آموزش، پیگیری و پیشگیری برای تک تک افراد خانواده شهرداری تهران و بازنشسته های این نهاد دنبال خواهد شد.
در آیین گشایش سری پنجم پروژه‌های شهری منطقه 2 که با حضور زهرا نژاد بهرام، الهام فخاری و شهربانو امانی از اعضای شورای شهر، حمید چوبینه، مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، رسول کشت پور، شهردار منطقه 2 و زینب نصیری، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران برگزار شد، پروژه هایی مانند سینمای اختصاصی کودک، مرکز جامع سلامت روان، ساخت فضاهای تفریحی در پل معلق آسمان، ساخت نیروگاه کوچک‌ مقیاس در بوستان نهج‌البلاغه، نصب المان نوری نیلوفری در میدان صنعت، راه اندازی مرکز آموزشهای مهارت ارتباطی موثر به کودکان ( فر آموز)، راه اندازی ساختمان سمن سرا، تعریض خیابان ذوالفقاری، مناسب سازی معابر و بوستان ها و راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند (پارادایس هاب) مورد بهره برداری قرار گرفت.
خبرنگار : علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران بهره برداری پروژه ها سلامت روان منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، ۷۱ پروژه به مساحت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهرام دلفان، امروز_ چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان اظهار کرد: برنامه‌های هفته سلامت از اول اردیبهشت به مدت یک هفته در استان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: سلامت خانواده و زمین، سلامت خانواده و فرهنگ سلامت یا سواد سلامت، سلامت خانواده و جوانی جمعیت، سلامت خانواده و غذای سالم و ورزش همگانی از جمله شعارهای این هفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به پیر شدن جامعه، بیان داشت: جامعه نیازمند پویایی است و این مهم موجب رشد و توسعه جامعه می‌شود، از این‌رو در حوزه سلامت باید به جوانی جمعیت بیشتر پرداخته شود.

دلفان، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را از جمله اهداف برنامه‌های هفته سلامت عنوان و تصریح کرد: جلب مشارکت مردم برای داشتن جامعه سالم، جلب حمایت سیاست‌گذاران برای ترویج فرهنگ سلامت، همکاری بین‌بخشی، جلب مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد از دیگر اهداف هفته سلامت در استان است.

وی اظهار کرد: ۷۰ درصد فوتی‌های استان ناشی از بیماری قلبی و عروقی، تصادفات و سرطان‌ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به احداث آشیانه بالگرد در جوار بیمارستان نیایش خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه فروند هلیکوپتر در استان برای انجام عملیات پروازی مستقر هستند.

دلفان با بیان اینکه بزرگترین دستاوردها در حوزه بهداشت و درمان طی دولت سیزدهم اتفاق افتاده است، افزود: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمانی استان نسبت به سال‌های قبل اصلاً قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: از سال ۱۴۰۰ تا کنون، ۷۱ پروژه به مساخت ۴۰ هزار مترمربع با اعتبار ۳۱۸ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ۵۰ پروژه عمرانی با متراژ ۱۶۷ هزار مترمربع در دست اقدام داریم، گفت: سه بیمارستان با ۱۱۰۰ تخت در حال ساخت هستند.

دلفان بیان داشت: بیمارستان نیایش اکنون ۶۰ درصد پیشرفت دارد که دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که بر اساس پیش‌بینی‌ها سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد، بیمارستان گهر دورود ۲۹ درصد و بیمارستان کوهدشت ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

وی، کمبود پزشک عمومی و متخصص را از جمله چالش‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانست و افزود: در برخی بیمارستان‌ها تجهیزات پزشکی لازم وجود ندارد که به‌دنبال پیگیری برای تکمیل آنها هستیم.

کد خبر 745532

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • فاز یک خط ۳ تا مردادماه بهره‌برداری شود
  • بهره‌برداری از طرح ضلع شمالی بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی