Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@08:47:47 GMT

کاشان| ۲ میلیون هکتار از اراضی ملی استان اصفهان حدنگاری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۲۳۹

کاشان| ۲ میلیون هکتار از اراضی ملی استان اصفهان حدنگاری می‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استانها - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان ضمن اشاره به تکمیل حدنگاری تا پایان برنامه ششم توسعه گفت: دو میلیون هکتار از اراضی ملی استان اصفهان حدنگاری می‌شود. - اخبار استانها -

محمدحسین شاملی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، اظهار داشت: بنا بر تاکید آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در سال جاری طرح حدنگاری یا همان کاداستر در دو میلیون هکتار از اراضی ملی این استان با هدف کاهش زمین‌خواری و ثبت قطعی مالکیت‌ها اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاملی ضمن اشاره به اهداف اجرای طرح حدنگاری در استان اصفهان افزود: هدف از اجرای این طرح حفاظتی تثبیت قطعی مالکیت دولت، جلوگیری از زمین‌خواری، پیشگیری از جعل اسناد اراضی ملی و دولتی، تضمین سرمایه‌گذاری در اراضی و شفاف‌سازی در پاسخگویی به استعلامات اشخاص حقیقی و حقوقی است.

احکام حوزه اراضی ملی و دولتی و چاه‌های غیر مجاز در کردستان اجرایی می‌شودمتهم تصرف 10هزار مترمربع از اراضی ملی در گیلان بازداشت شد53 هزار متر از اراضی ملی در جزیره قشم رفع تصرف شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته یک میلیون و 700 هزار هکتار از اراضی استان اصفهان تحت پوشش حنگاری یا کاداستر قرار گرفته است، تصریح کرد: بقیه سهم استان اصفهان نیز تا پایان برنامه ششم توسعه کشور انجام خواهد شد.

شاملی ضمن اشاره به روند انجام طرح حدنگاری  در شهرستان نطنز گفت: برای امسال دو میلیون هکتار از اراضی تحت پوشش طرح و اخذ سند قرار می‌گیرد که سهم اولیه شهرستان نطنز از طرح کاداستر 90 هزار هکتار خواهد بود که این سهم  قابل افزایش است.

مدیرکل منابع طبیعی استان اصفهان ضمن اشاره به رفع مشکلات مردم در کمیسیون رفع تداخلات و رفع مشکلات مسکن روستائیان از طریق واگذاری اراضی به بنیاد مسکن و در محدوده شهرها گفت: این اداره با تعامل با راه و شهرسازی آمادگی دارد تا مشکلات شهروندان را در حداقل زمان رفع کند.

انتهای پیام/804/ ت

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... تخریب و تصرف هر هکتار از اراضی ملی لرستان ۸ میلیون تومان جریمه دارد دادستان یاسوج: برای رفع تصرف اراضی ملی با کسی تعارف نداریم ۱۹۶ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تخریب و تصرف هر هکتار از اراضی ملی لرستان ۸ میلیون تومان جریمه دارد دادستان یاسوج: برای رفع تصرف اراضی ملی با کسی تعارف نداریم ۱۹۶ هکتار از اراضی ملی کهگیلویه و بویراحمد رفع تصرف شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ پیشرفت‌های پدافند هوایی ارتش در حوزه پهپاد خارج از تصور دشمن است‌/ تجهیز پدافند به انواع سامانه‌های تاکتیکی ــ عملیاتی ۲ گزارش| اعلام وضعیت قرمز در ۵ شهرستان کهگیلویه و بویراحمد / خانواده‌ها نگران بازگشایی مدارس شده‌اند + سند ۳ نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد ۴ مدارس چهار شهرستان استان اصفهان با یک‌هفته تأخیر بازگشایی می‌شوند ۵ رئیس سازمان بسیج: حاج قاسم فاتحة الکتاب گام دوم انقلاب است/ ‌دانش‌آموزان و فرهنگیان در تحقق بیانیه گام دوم ‌بسیار اثرگذارند ۶ قالیباف: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به پروژه نیشکر هفت‌تپه رسیدگی می‌کند/ نیامده‌ایم به‌جای قوه مجریه کار کنیم ۷ جزئیات جدید از انفجار کپسول ۸۰۰ کیلویی کلر در در ایلام / موضوع به هیچ وجه‌ امنیتی نیست ۸ فرمانده سپاه کرمان: حاج قاسم مکتب امامین انقلاب را عملیاتی کرد/ اقتدار ایران نتیجه ‌مجاهدت‌های شهید سلیمانی ‌است مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله نوری‌همدانی به هتک حرمت قرآن/ سازمان‌های بین‌المللی در مقابل این نقشه شوم ایستادگی کنند ۱۰۰۰ خودروی رسوبی در گمرک استان بوشهر آفتاب می‌خورند/ ترخیص ۱۱۵ خودرو براساس مصوبه دولت انهدام باند فساد اقتصادی در جنوب استان کرمان / بازد‌اشت ۳ نفر به اتهام پولشویی، اختلاس و تحصیل مال نامشروع نایب‌رئیس مجلس در گفت‌وگو با تسنیم: در بخش مسکن اطلاعات غلطی به رئیس‌جمهور دادند/ طرح دوفوریتی ‌تولید مسکن آماده شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: در سال تحصیلی جاری ثابت خواهیم کرد که دوگانۀ «سلامت و آموزش» ناصحیح است اختصاصی| مهره مرموز دولت انگلیس برای پروژه نفوذ در ایران چشم‌انداز مثبت بخش کشاورزی ایران تا سال ۲۰۲۴/ رشد ۲رقمی تولید گندم، ذرت، جو، و شکر ایران طی امسال روزنامه البناء: چرا فرانسه برای نجات لبنان اصرار دارد؟ تنها ۷ میلیون نفر مشمول برق رایگان می شوند/ لزوم اصلاح ساختار تعرفه‌های برق و حذف یارانه پنهان مشترکین پرمصرف درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیون هکتار از اراضی هکتار از اراضی ملی استان اصفهان ضمن اشاره رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۲۰ هزار متر مربع زمین‌خواری در اراضی شهرستان مرکز استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان، اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان مرکز استان ماموران امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، در معیت کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف غیرمجاز زمین مذکور، 2 هکتار را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از 36 میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

جلیلیان در خاتمه از هموطنان خواست: در صورت مشاهده هر گونه زمین‌خواری (تصرف اراضی ملی و شهری) موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰۰ میلیاردی اراضی ملی خمینی‌شهر
  • ۶۵۱ هکتار از اراضی استان چهارمحال و بختیاری رفع تصرف شد
  • رفع تصرف ۶۵۱ هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری
  • رفع تصرف ۶۵۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ 
  • رفع تصرف اراضی ملی ۲۵۰ میلیاردی در لاهیجان
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • کشف زمین خواری میلیاردی در زاهدان
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد