Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نظیفی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کشت و برداشت انواع محصول ذرت در پارس‌آباد عنوان کرد: در سال زراعی جاری نزدیک ۱۳ هزار هکتار اراضی شهرستان به کشت انواع ذرت علوفه‌ای، بذری و دانه‌ای اختصاص یافته است.

وی پارس آباد را قطب تولید ذرت در کشور عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود از این مقدار بیش از ۴۱۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای، بذری و دانه‌ای به ارزش تقریبی ۲۶۰ میلیارد تومان تا پایان شهریورماه در شهرستان پارس‌آباد برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد ذرت بذری مورد نیاز کشور در شهرستان پارس آباد تولید می‌شود، ادامه داد: شهرستان پارس آباد با تولید ذرت علوفه‌ای، بذری و دانه‌ای نقش اساسی در جهت تأمین علوفه مورد نیاز کشور ایفا می‌کند.

نظیفی از افزایش صددرصدی ذرت علوفه‌ای ذرت در شهرستان پارس آباد نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در این شهرستان تولید می‌شود و شهرستان پارس آباد به‌عنوان قطب کشاورزی کشور به‌حساب می‌آید.

کد خبر 5016212

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان پارس آباد ذرت محصولات کشاورزی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین شهرستان پارس آباد ذرت علوفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سعید مولایی سرپرست کمیته امداد امام خمینی  بستان آباد گفت: این جهیزیه ها شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جاروبرقی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان بود که با کمک خیران شهرستان  جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود: شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان است به طوری که در ماه مبارک رمضان امسال بسته های معیشتی به ارزش یک میلیارد تومان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا در بهبهان
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • تولید ۹۶۰ تن ترتیکاله علوفه‌ای در بهشهر
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب