Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ شنبه 1399/06/15 به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه ، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام سهامداران واریز میگردد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شرکت چادرملو؛ سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ شنبه 1399/06/15 به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه ، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام سهامداران واریز میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با سلام
احتراماٌ به استحضار میرساند برنامه زمانبندی پرداخت سود سهامداران محترم شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به شرح زیر اعلام می گردد.
1-سهامداران حقیقی دارای کد سجام
سود سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند از تاریخ شنبه 15/06/1399 به بعد و از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه ، به شماره حساب بانکی معرفی شده در سامانه سجام سهامداران واریز میگردد.
2-سهامداران حقیقی غیر سجامی و دارندگان مطالبات سنواتی
سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند و یا مطالباتی از سنوات پیش دارند ، می توانند از تاریخ 05/07/1399 به بعد با مراجعه حضوری به هریک از شعب بانک سپه در سراسر کشور و با ارائه کارت ملی ، نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.
3-سود سهامداران حقوقی شرکت طی مهلت قانونی پرداخت میگردد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سامانه سجام ثبت نام سهامداران حقیقی سود سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت

یه گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، عشقی گفت: اعتمادسازی مهمترین بخش در بازار سرمایه است و تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند که اعتماد با تصمیمات به موقع به بازار سرمایه بازگردد.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: مجموعه اتفاقاتی که برای شرکت‌ها افتاده، باعث شد شرکت‌ها مرتکب تخلف شوند و در پایان سال نتوانند سود سهام عدالت را پرداخت کنند. امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودهارا جمع آوری کنیم و باقی مانده سود سهام عدالت را پرداخت کنیم. زمان دقیق این پرداخت توسط شورای عالی بورس مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سهامداران عدالت بخوانند | جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • سهامداران عدالت بخوانند/ جزییات تازه درباره واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • چشم‌انتظاری سهامداران عدالت برای دریافت مرحله سوم سود/ چرا واریز سود سهام عدالت سه‌مرحله‌ای شد؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد