Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:03:35 GMT

شهردار جدید پاکدشت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۲۹۱۱

شهردار جدید پاکدشت معرفی شد

فرماندار پاکدشت در این مراسم اظهار کرد: شهرستان پاکدشت به دلیل واقع شدن در محور خروجی استان تهران به سمت محور امام رضا(ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید رسیدگی به آن‌ به عنوان پایتخت گل و گیاه کشور در اولویت مسوولان مدیریت شهری قرار گیرد.
هادی تمهیدی افزود:پاکدشت به دلیل استقرار هزاران واحد تولیدی و صنعتی، از فرصت‌های شغلی پایداری برخوردار است و این امر، باعث مهاجرت تعداد زیادی از مردم به این شهرستان می‌شود که خدمات شهرداری، باید متناسب با افزایش جمعیت، ارتقاء پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: تردد روزانه هزاران دستگاه خودروی سبک و سنگین و حرکت به سمت استان‌های شرقی و شهرک‌های صنعتی همواره مرکز پاکدشت را با ترافیک شدید همراه می‌سازد که رفع این مشکل به تکمیل کمربندی جنوبی نیاز دارد، پروژه‌ای که جز با همکاری مسوولان استانی و کشوری و نیز اختصاص اعتبارات مورد نیاز به پایان نمی‌رسد.
تمهیدی افزود: امتدادی بلوار شهدای مظفر،شهید اسد الله پازوکی و شهدای کارگر و رفع مشکل مربوط به پروژه شرکت تعاونی مسکن امیرالمومنین به به حمایت استانداری تهران نیاز دارد و بدون این پشتیبانی، خدمت رسانی به مردم در این حوزه‌ها با مشکل جدی مواجه می‌شود.
وی گفت: پاکدشت با تولید سالانه میلیون‌ها شاخه گل، پایتخت گل و گیاه کشور است ولی نمادی از این گل‌های زیبای تولید شده، در شهرستان به چشم نمی‌خورد که امید است مدیریت جدید، این موضوع مهم را نیز در دستور کار شهرداری قرار دهد.
در این مراسم از تلاش‌های داریوش پازوکی شهردار سابق و حسین شصتی سرپرست شهرداری پاکدشت تقدیر شد.
هشتم اردیبهشت ماه امسال، داریوش پازوکی که از دوره چهارم، مسئولیت شهرداری پاکدشت را بر عهده دارد، استعفای کتبی خود را تقدیم شورای شهر کرد که این استعفا از سوی اعضای شورای اسلامی پاکدشت پذیرفته شد.
در تاریخ ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال، اعضای شورای اسلامی پاکدشت محمدحسن مقدسی را با شش رأی به عنوان شهردار انتخاب کرده بودند که به دلیل عدم تأئید این انتخاب از سوی مراجع ذیصلاح، انتخاب مجدد شهردار در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.
در تاریخ ۱۳ مرداد، اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت به اتفاق آراء، محسن تاجیک را که سابقه شهرداری طالقان، اوشان‌فشم‌میگون، شمشک‌ و حسن‌آباد فشافویه را درکارنامه خود دارد، به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی کردند.
شورای اسلامی شهر پاکدشت، با دستگیری رئیس و دو عضو این شورا، یکی از پرحاشیه ترین دوران استقرار این نهاد را سپری کرد.
۲۵ فروردین ماه امسال، پس از طی شدن زمان قانونی و بر اساس قانون شوراهای اسلامی، سه عضو علی‌البدل شورای شهر پاکدشت به نام‌های علی‌اصغر خسروانی، مسعود تاجیک و محمدعلی عرب با برگزاری مراسم تحلیف، به عنوان اعضای اصلی شورای شهر معرفی شدند.
شورای اسلامی شهر پاکدشت ۹ عضو دارد.
شهرستان پاکدشت با سه شهر پاکدشت، شریف‌آباد و فرون‌آباد با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها ورامین هادی تمهیدی پاکدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین پاکدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ورامین پاکدشت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شورای اسلامی شهر پاکدشت شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مصطفی مرادیان نژاد را به عنوان «مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

«روح الله ابوطالبی» مدیرکل سابق این اداره کل نیز به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به «مصطفی مرادیان‌نژاد» آمده است:

«با عنایت به لزوم پیگیری و نظارت جهت جلوگیری از هرگونه ساخت‌وسازهای غیرمجاز و شناسایی انواع تخلفات شهری و راه‌های مقابله با آن به‌منظور تحقق عدالت اجتماعی، با توجه به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با نگاهی تحول آفرین و ارتباط مؤثر با شهروندان و با رعایت عدالت و انصاف، در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745479

دیگر خبرها

  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است