Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سیدعلیرضا مروجی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۵۵ هزار و ۸۹۵ نفر از همشهریان منطقه کاشان به مراکز درمانی، تشخیصی سرپایی منطقه کاشان از ابتدای شیوع کرونا در منطقه کاشان تاکنون اظهار داشت: در مجموع در همین مدت سه هزار و ۷۵۸ بیمار حاد تنفسی نیز از دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدای آران و بیدگل ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، گفت: ۱۲ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و یک بیمار نیز اهل شهرستان آران و بیدگل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه در مجموع در حال حاضر ۸۹ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۲۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه متأسفانه ۲ بیمار کرونایی از منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته فوت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این ۲ بیمار خانم‌های ۶۸ ساله و ۷۳ ساله بودند.

مروجی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تاکنون جواب آزمایش ۲ هزار و ۵۲۰ نفر از نظر ابتلاء به کرونا مثبت بوده است.

کد خبر 5016031

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا علیرضا مروجی سید علیرضا مروجی ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت شیراز مراسم عزاداری ماه محرم عاشورا بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بیمارستان شهید بهشتی کاشان بیمار حاد تنفسی منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 744631

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • عملیات وعده صادق ، سیلی محکم به اسرائیل و آمریکا