Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@06:17:47 GMT

آینده موفق کشور در گرو توجه شایسته به مدرسه امروز است

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۳۱۸

آینده موفق کشور در گرو توجه شایسته به مدرسه امروز است

محمد مهدی خانی زاده بهابادی گفت: آینده موفق کشور در گرو توجه شایسته به مدرسه امروز است که باید با همت و تلاش جمعی مسئولان برای تحقق آن تلاش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  یزدرسا؛ فرماندار بهاباد در آئین بازگشائی مدارس بهاباد که صبح امروز به صورت نمادین دردبستان دخترانه شاهد شهید مدنی بهاباد برگزارشد درسخنانی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان ومعلمان وتسلیت ایام ماه محرم  بررعایت فاصله گذاری اجتماعی و  پروتکلهای بهداشتی درایام شروع کرونا ویروس تاکید کرد و گفت : دانش آموزان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بتواند این ویروس منحوس را شکست دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی خانی زاده بهابادی با بیان اینکه مدرسه به عنوان یک مرکز تعلیم و تربیت، حد و اندازه جامعه را تعیین می‌کند، ادامه داد: آینده موفق کشور در گرو توجه شایسته به مدرسه امروز است که باید با همت و تلاش جمعی مسئولان برای تحقق آن تلاش کرد.

وی تصریح کرد : در جوامع بشری عوامل زیادی در تعلیم و تربیت افراد نقش دارند ؛ که اولین و مهمترین آنها مدرسه می باشد ؛ که راه را برای پرورش استعدادهای خلاق و توانمند هموار می سازد .

مدیر آموزش وپرورش بهاباد همچنین دراین مراسم با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به همه دست اندرکاران تعلیم وتربیت خصوصا دانش آموزان و فرهنگیان وبا بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس بر اساس مقررات با هدف ارائه آموزش در کنار تامین سلامتی پیش‌بینی شده است یادآور شد:  جای هیچ نگرانی برای تحصیل در شرایط کرونایی  نیست.

حسن رزاقی بهابادی بااشاره به اینکه برای پیشگیری از ویروس کرونا و سلامتی دانش‌آموزان و فرهنگیان، ضدعفونی فضای داخلی و بیرونی مدارس، کلاس‌ها و فضای کارگاهی، سالن‌ها و بخش اداری مستمر صورت می‌گیرد افزود : والدین درخصوص دانش آموزان خود هیچ گونه نگرانی ودغدغه ای نداشته باشند .

مدیر آموزش وپرورش بهابادافزود : صیانت از سلامت جسمی و روحی روانی دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیاء گرامی را دغدغه و اولویت اول آموزش و پرورش است  که برای رسیدن به آن از همه امکانات و ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد.

وی درادامه از تمامی دستگاههای اجرائی ومسئولان شهرستان خواست تا با اتحاد وهمدلی کمک کنند تا بتوانیم سال تحصیلی جدید را بدون هرگونه دغدغه ای آغاز کنیم تا والدین دانش آموزان درخصوص سلامت فرزندان خود هیچ گونه مشکلی نداشته باشند .

انتهای پیام /ح

 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ایران قوی با مدارس قوی ساخته می‌شود گفت: مدرسه، مزرعه آینده کشور است و علم در دست فردی تأثیرگذار است که بتواند با امید حرکت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضا مراد صحرایی با بیان اینکه برای تسخیر آینده باید با آرمان‌خواهی، امید و عقل حرکت کرد، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دو عنصر علم و امید برجسته است و هیچ‌کدام بدون دیگری منجر به پیشرفت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه علم در دست فردی تأثیرگذار است که بتواند با امید حرکت کند، افزود: دیدن پیشرفت‌ها و نتایج می‌تواند امید را در دل دانش آموزان ایجاد کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وقتی دانش آموزان به شرکت دانش بنیان می‌روند و می‌فهمند که چه اقداماتی صورت می‌گیرد، امیدوار به آینده می‌شوند، تصریح کرد: ایران در جنگ استکبار و تهاجم فرهنگی همواره پابرجا مانده و دلیل آن امید، ایمان، خودباوری و هویت امیدآفرین است.

صحرایی با بیان اینکه امروز در مرحله ساخت جامعه هستیم، عنوان کرد: این مدرسه است که این اقدام را انجام می‌دهد؛ پیوند مدرسه با شرکت‌های دانش‌بنیان باعث شکوفایی استعدادهای دانش آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئله امید در ادبیات دینی، حاکمیتی و سیاسی ما جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: در فرازی از سخنان رهبر انقلاب، ایشان چرخه‌ای به نام آرمان‌خواهی و امید و عقلانیت را مطرح می‌کنند، ایمان نهفته در دل این تعبیر حکیمانه، یعنی با موتور آرمان‌خواهی، سوخت امید و فرمان عقلانیت به سمت آینده حرکت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه علم قدرت‌آفرین و سلطان است، افزود: دشمنان ما در این سطح وسیع، جنگ ترکیبی علیه ما راه انداختند، برای کور کردن امید بود که خود گواهی مهمی برای اهمیت امید و امیدآفرینی است.

صحرایی با تاکید بر اینکه دیدن پیشرفت‌ها و درک‌کردن نتایج آن برای نسل جدید یکی از راه‌های مهم پیشرفت است، تصریح کرد: وقتی دانش‌آموزان سمپاد بر عرشه کشتی در جنوب، قدرت کشور را می‌فهمند، آن‌گاه است که جریان امید در آن‌ها رشد می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت اردوهای راهیان پیشرفت برای امیدآفرینی گفت: مدرسه، مزرعه این امیدآفرینی است، بذری که در مدرسه افشانده شده، امروز این محصول و این جریان دانش‌بنیانی شده است و بذرهایی که این روزها کاشته می‌شود، به مراتب پربارتر و امیدآفرین‌تر از بذرهای پیشین است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش است که کودک را خلاق و اهل سوال بار می‌آورد، افزود: خلاقیت در کودکی توسط معلم شکوفا می‌شود، مدارس منبع قدرت آینده کشور هستند و مدیر مدرسه راهبردی‌ترین مدیر کشور است.

صحرایی خاطرنشان کرد: مدرسه قوی تضمین‌کننده ایران قوی است، ایران با اقتصاد و علم و فرهنگ قوی، پیشرفته می‌شود و بذر همه این‌ها در مدارس کاشته می‌شود به همین خاطر مدرسان‌سازان و مدرسه‌یاران و مدرسه‌داران نقش زیادی در ساختن ایران باشکوه دارند؛ قدرت تمدنی که در حال ساخت آن هستیم از مدرسه برمی‌آید.

کد خبر 746651

دیگر خبرها

  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • نام خانوادگی چه تاثیری در شرایط تحصیلی و آینده دانش‌آموزان دارد؟
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • خلاقیت و شکوفایی مدارس در چهل سال دوم انقلاب پررنگ‌تر است
  • شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان با پیوند مدارس و شرکت‌های دانش‌بنیان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق