Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:38:54 GMT

بازسازی حمله داعش به مجلس در یک سریال

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۴۰۴

بازسازی حمله داعش به مجلس در یک سریال

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «مسعود ده‌نمکی» در جدیدترین سریال خود به سراغ یک سوژه پلیسی معمایی متفاوت رفته است.

ده‌نمکی که سریال «دادستان» را از اول مردادماه با حضور بازیگران شناخته شده کلید زده، در تازه‌ترین سکانس‌های تصویربرداری شده، حمله گروه تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی را بازسازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موضوع حمله داعش به مجلس یکی از داستان‌های فرعی این سریال است که به صورت غیرمستقیم به آن پرداخته می‌شود.



در این سکانس‌ها بازیگرانی، چون محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی و علی سلیمانی جلوی دوربین رفته‌اند.

کارگردان سه‌گانه اخراجی‌ها تاکنون بیش از ۷۵ درصد تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دادستان» را به سرانجام رسانده و بسیاری از صحنه‌های حساس اکشن، تصادف و زد خورد را ضبط کرده است.

در توضیح موضوع این سریال آمده است: «دادستان» یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد کاسبی، هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، علی سلیمانی، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و هلیا امامی، سیدجواد هاشمی، رضا توکلی، برزو ارجمند، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی و مجید قادری بازیگران سریال دادستان هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد حمله داعش به مجلس سریال دادستان ده نمکی دارا دوم روستای ابوالفضل بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از یک فاجعه در جنگل سکوتپه با دستور دادستان مرکز استان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آتش سوزی با منشا نامعلوم در حاشیه جنگل‌های سکوتپه ساری و کنار کابل‌های فشار قوی در حال گسترش بود که با گزارش یک شهروند و دستور به موقع دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران و پیگیری فرماندار ساری، مأموران جنگلبانی و آتش نشانی به سرعت در محل حاضر و از سرایت آتش در یکی از بزرگترین پارک‌های جنگلی استان جلوگیری کردند.    سرایت آتش به جنگل‌های سوزنی برگ و متراکم سکوتپه ساری می‌توانست یکی از پارک‌های در حال ساخت ساری را با بحران مواجه سازد.   هر چند علت آتش سوزی در زیر کابل‌های فشار قوی در حال بررسی است ولی به نظر می‌رسد خطای انسانی علت شروع آتش سوزی باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • روایت طالبان از اتباع نیمی از اعضای داعش خوراسان
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • دادستان کل کشور: نگاه قاضی باید اصلاحی باشد
  • جلوگیری از یک فاجعه در جنگل سکوتپه با دستور دادستان مرکز استان