Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@11:45:57 GMT

آغاز و بهره برداری سه پروژه راهداری در شهرستان شهرضا

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۵۳۴

آغاز و بهره برداری سه پروژه راهداری در شهرستان شهرضا

ایسنا/اصفهان با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در شهرضا آغاز و یک پروژه به بهره برداری رسید.

عصر امروز (شنبه-۱۵ شهریور ماه) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان شهرضا عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح منظریه و تقاطع غیر همسطح جرم افشار آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارشات، تقاطع غیرهمسطح منظریه برای اجرا و تکمیل به ۵۰ میلیارد ریال و تقاطع غیرهمسطح جرم افشار برای تکمیل به ۴۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این آئین باند دوم شهرضا _مبارکه (قطعه سوم) مورد بهره برداری قرار گرفت. این پروژه به صورت مشارکتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام شده است، هزینه عملیات اجرایی آسفالت این محور ۶۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

در این مراسم همچنین بهره برداری از سیلکت راه های روستایی اجرا شده در مرداد و شهریور  ۱۳۹۹ به طول ۸۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال، پایان عملیات رفع ۹+۱۰۹ نقطه پرتصادف توسط اکیپ امانی با صرفه جویی ۲۰۰ میلیارد ریال در هزینه و نصب باکس های تقاطع غیرهمسطح چرم افشار در شهرستان شهرضا به صورت غیرمتمرکز توسط معاون وزیر راه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان پیش از این مراسم، اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال برای پروژه باند دوم شهرضا _مبارکه هزینه کرده است، همچنین ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت این طرح و ۲ کیلومتر روکش محور قدیم این پروژه انجام شده است.

مهدی خضری با اشاره به درخواست سه خطه شدن محور اصفهان به شهرضا، گفت: این پروژه در حال اجرا است و مقطع اول روکش آسفالت آن انجام شد، همچنین در سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و پیگیری نماینده این شهرستان در مجلس بحث تخصیص بودجه آن انجام شد و امیدواریم تا پایان فعالیت این دولت این طرح به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز یکی از موضوعات مورد توجه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است، تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱ نقطه جاده خیز استان اصفهان با هماهنگی پلیس راه، رفع حادثه شد و همچنین ۱۱۸ نقطه حادثه خیز دیگر استان نیز شناسایی و بحث عملیات ترانشه برداری آن به اتمام رسیده است.

به گفته خضری، عملیات سیلکوت ۸۰ کیلومتر راه های فرعی و روستایی استان با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت شهرستان شهرضا و ارتباط آن با شهرستان ها و برخی استان های دیگر، توضیح داد: در آستانه بهره برداری از پروژه آزادراه اصفهان- شیراز هستیم و وظیفه داریم نسبت به ارتقا وضع موجود جاده های استان و کشور تلاش و آنها را ساماندهی کنیم.

وی تصریح کرد: امسال با محدودیت منابع مواجه هستیم که با همکاری استانداری و سازمان برنامه ریزی استان و کشور به دنبال رفع این مشکل هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راه و راهداري آزادراه شيراز اصفهان تقاطع غیرهمسطح راهداری و حمل شهرستان شهرضا میلیارد ریال بهره برداری انجام شد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد

سید محمد اعتماد اعجازی در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهر اردبیل افزود: برنامه‌ریزی می‌شود تا فاز اول پل بسیج شهریورماه به بهره برداری رسد و مراحل نیز هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی پل بسیج طبق زمانبندی مشخص شده پیش می‌رود و این پروژه پیشرفت خوبی داشته است.

فرماندار اردبیل بر تکمیل پل نیایش اردبیل تاکید کرد و افزود: ساماندهی این پروژه از طرف ورودی کارشناسان و ورودی کوثر هم در حال تکمیل است.

اعتماد اعجازی بیان کرد: با تکمیل این دو پروژه گام مهمی در توسعه شهر اردبیل برداشته می‌شود.

او تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل را یکی از اولویت‌های مهم عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها هم طبق زمان بندی مشخص تکمیل می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • سالی طلایی در انتظار شهرداری شیراز است
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار