Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:14:26 GMT

انتقال هافبک لیورپول به بارسلونا قطعی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۶۱۱

انتقال هافبک لیورپول به بارسلونا قطعی شد؟

نماینده جینی وینالدوم در حال مذاکره با بارسلونا در مورد معامله با هافبک لیورپول بوده و به نظر توافق بین طرفن نزدیک است.

به گزارش "ورزش سه"، جینی وینالدوم، هافبک هلندی و 29 ساله لیورپول تبدیل به هدف اول بارسلونا در بازار نقل و انتقالات شده و رونالد کومان، سرمربی جدید بلوگرانا از مدیران تیمش خواسته تحت هر شرایطی زمینه انتقال او به نوکمپ را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه هلندی AD مدعی شد طرفین در آستانه توافق قرار گرفته اند و به نظر جینی وینالدوم فاصله ای تا پوشیدن لباس بارسلونا ندارد.

 

 

البته جینی وینالدوم یک سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی می تواند او را برای فصل بعد هم حفظ کند، اما در این صورت هافبک هلندی در تابستان سال 2021 به رایگان آنفیلد را ترک خواهد کرد و مدیران لیورپول برای اجتناب از رخ دادن این اتفاق احتمالا چاره ای جز فروش جینی وینالدوم به بارسلونا ندارند.

 

رونالد کومان در تیم ملی هلند همیشه از این بازیکن به عنوان مهره ثابت در ترکیب بهره می برد و حالا با اننقال به بارسلونا، خواهان حضور او در نوکمپ شده است. با انتقال ایوان راکیتیچ به سویا و قطعیت جدایی آرتورو ویدال از بارسلونا، کومان اولویت اول تیمش را تقویت خط میانی عنوان کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد جینی وینالدوم به زودی لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

نقل و انتقالات اروپا جورجینیو واینالدوم بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا جورجینیو واینالدوم بارسلونا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید

بانک جهانی از کاهش ضریب جینی ایران به ۳۴.۸ درصد در سال ۲۰۲۲ خبر داد که کمترین رقم طی ۸ سال گذشته بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی بانک جهانی نشان می دهد ضریب جینی ایران در سال 2022 کاهش یافته و به کمترین رقم طی 8 سال گذشته رسیده است.

ضریب جینی ایران که میزان شکاف درآمدی را نشان می دهد در سال 2021 بالغ بر 35.5 درصد اعلام شده بود اما این رقم در سال 2022 با کاهش 0.7 واحدی به 34.8 درصد در سال 2022 رسیده است.

ضریب جینی ارقامی از 0 تا 100 را در برمی‌گیرد که هرچه این رقم بیشتر باشد دلالت بر شکاف و نابرابری درآمدی بیشتر در یک کشور دارد. به عبارت بهتر، اگر همه افراد جامعه به اندازه هم درآمد داشته باشند، ضریب جینی معادل صفر و اگر تمام درآمدها تنها به یک نفر برسد، ضریب جینی 100 است که این بدترین حالت ممکن خواهد بود.

بدین ترتیب پس از 8 سال دوباره ضریب جینی ایران به رقم 34.8 درصد رسیده است.  بانک جهانی در سال 2014 نیز رقم ضریب جینی ایران 34.8 را  درصد اعلام کرده بود. کمترین رقم ثبت شده برای ضریب جینی در ایران طی سه دهه گذشته مربوط به سال 2013 است که این رقم به 34 درصد رسیده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علاقه بایرن مونیخ به جذب فرنکی دی یونگ؛ بارسلونا مشکلی با فروش هافبک هلندی‌اش ندارد
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • مدیر برنامه روبن آموریم در لیورپول خانه خرید
  • آتالانتا - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقمِ ۸ ساله رسید
  • بانک جهانی: شکاف درآمدی در ایران به کمترین رقم در ۸ سال رسید
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان