Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@20:52:26 GMT

تقدیر امام جمعه قرچک از مدیر آموزش و پرورش

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۶۴۷

تقدیر امام جمعه قرچک از مدیر آموزش و پرورش

امام جمعه شهرستان قرچک از مدیر اداره آموزش و پرورش تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی عصر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش قرچک ضمن تبریک فرارسیدن بازگشایی مدارس اظهار کرد: ۱۵ شهریور ماه روز بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش رو است از همه خانواده ها می خواهیم که در این مسیر کمک حال آموزش و پرورش باشند و فرزندان خود را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به مدارس بفرستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و مدیران مدارس می خواهیم که در اجرای پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند، تمامی موارد بهداشتی و فاصله های اجتماعی را موبه‌مو اجرا کنند، رعایت پروتکل های بهداشتی رضایتمندی و اعتماد خانواده ها را در سال تحصیلی پیش رو را به همراه دارد.   اسماعیلی اظهار داشت: اولویت اصلی آموزش و پرورش در سال تحصیلی پیش رو آموزش حضوری می باشد، تا زمانی که امکان آموزش حضوری میسر بود باید این امر صورت گیرد ولی امکان آموزش حضوری میسر نبود آموزش پرورش باید خانواده‌ها را به سمت آموزش فضای مجازی و سامانه دانش آموزی شاد هدایت کند.   امام جمعه قرچک در ادامه به بحث اجرای برنامه ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: جا دارد از مدیر انقلابی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک و مدیران مدارس که در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سند تحول بنیادین قدم برمی‌دارند تشکر کنم .   وی تصریح کرد: در بعضی از شهرستان ها مشاهده می شود این سند ننگین در حال اجرا است خوشبختانه سند ننگین ۲۰۳۰ در شهرستان قرچک اجرا نمی شود و این موضوع جای تقدیر از مدیران و مسئولان آموزش و پرورش دارند که سند تحول بنیادین را اجرایی می‌کند.   اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید در آموزش و پرورش دانش‌آموزان تربیت کنیم که روحیه مقاومت استکبار ستیزی داشته باشند تا چرخ های آموزشی، علمی، فرهنگی، اقتصادی کشور را روز به روز با سرعت بیشتر به سمت جلو حرکت دهند.   اسماعیلی در پایان خطاب به مسوولان اجرایی کشور گفت: اگر سند ننگین ۲۰۳۰ در کشور توسط بعضی افراد معلوم الحال اجرا شود در آینده بسیار نزدیک موضوعات اصلی کشور به فراموشی سپرده می شوند و افکار غربی جای موضوعات اصلی کشور را در بر می‌گیرد و روحیه استکبارستیزی در بین دانش‌آموزان از بین می‌رود.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در قالب شش هزار و ۷۳۷ خانوار در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

عزتی افزود : هفت مرکز رفاهی با ظرفیت ۱۳۰ اتاق و پذیرش ۵۰۰ تا ۵۲۰ نفر در روز از مسافران نوروزی استقبال می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: اردوگاه‌ها و هفت خانه معلم و اماکن اقامتی این اداره‌کل آمادگی پذیرش هشت هزار مسافر نوروزی را به صورت روزانه دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888964

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ مسافر نوروزی در سبزوار
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • اقامت بیش از ۱۴۰۰ مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان نطنز