Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@23:26:36 GMT

تصمیم عجیب یک مرد برای پخش زنده لحظه مرگش +عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۳۸۱۷

تصمیم عجیب یک مرد برای پخش زنده لحظه مرگش +عکس

تصمیم یک مرد فرانسوی برای پخش لحظه به لحظه مرگش در شبکه های اجتماعی جنجال برانگیز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، آلن کوک که از یک بیماری نادر در چسبیدگی دیواره رگ ها رنج می برد می گوید که کمتر از یک هفته دیگر زنده است و از صبح روز شنبه آخرین لحظات زندگی اش را در فیسبوک به صورت زنده پخش می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد به امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نامه ای نوشته و از او خواسته که ماده ای که به او اجازه می دهد در آرامش بمیرد را در اختیارش قرار دهند اما مکرون در پاسخ گفته که این امر طبق قوانین فرانسه مجاز نیست.

آلن کوک اعلام کرده که از پذیرش هرگونه معالجه امتناع کرده و حتی آب و غذا نیز نمی خورد.

وی هم اکنون روی تختخواب در آپارتمانش که در دیژون واقع در شمال شرقی فرانسه است قرار دارد و از روز جمعه روند درمان را قطع کرده است.

کوک 57 ساله همچنین از وضعیت بیماران در آستانه مرگ که نمی توانند مطابق با خواسته هایشان اجازه مرگ داشته باشند انتقاد کرده است.

رئیس جمهور فرانسه به او گفته از آنجا که من بالاتر از قانون نیستم بنابراین قادر به برآورده کردن خواسته شما نیستم.

پربیننده ترین نحوه انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ وزیر آموزش و پرورش آخرین وضعیت بازگشایی مدارس را اعلام کرد دانش‌آموزان شنبه صبح باید به مدرسه بروند یا نروند؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۶/۱۵) آخرین وضعیت بازگشایی مدارس از زبان وزیر آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیسبوک امانوئل مکرون شبکه های اجتماعی مرگ فیسبوک امانوئل ماکرون معالجه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند

رئیس جمهور فرانسه در حالی در اوایل سال جاری گابریل آتال جوان را به عنوان نخست وزیر بر سر کار آورد که امید داشت بتواند به کمک او به دوره دوم ریاست جمهوری اش حال و هوای بهتری بدهد، اما همچنان بعد از صد روز حکومت وی ماکرون با مشکلات زیادی مواجه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه "هامبورگر ابند بلات" آلمان در مطلبی نوشت: گابریل آتال، به عنوان نخست‌وزیر جدید فرانسه وجوانی ‌هیجان‌انگیز قرار بود به دور دوم ریاست‌جمهوری امانوئل ماکرون شتاب بدهد. اما نخست وزیری 100 روزه او چیز دیگری نشان می دهد.

نویسنده در ادامه به مشکلات دولت ماکرون در دوران نخست وزیری آتال پرداخته ونوشت: ناگهان میلیاردها دلار از بودجه ملی فرانسه مفقود می شود، دولت امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه لنگ می زند و حزب پوپولیست راست گرای مارین لوپن به طرز نگران کننده‌ای در نظرسنجی ها پیش از انتخابات اروپا پیشتاز است. به این ترتیب رهایی که ماکرون در ابتدای ژانویه با انتصاب گابریل اتال جوان و پویا (35) به عنوان نخست وزیر به آن امیدوار بود، هنوز محقق نشده است. در حالی که ماکرون با فشار برای اعزام نیروهای زمینی به اوکراین تبلیغ کرده وخود را به عرصه بین الملی نمایش می دهد، در داخل کشور به طور فزاینده ای در تنگنا قرار دارد.

به این ترتیب رئیس جمهور فرانسه با انتصاب اتال جوان هم موفق نشد به دوره دوم ریاست جمهوری خود پویایی جدیدی ببخشد. طرح او برای استفاده از آتال، سخنگوی سابق دولت برای مقابله با مارین لوپن پوپولیست دست راستی، قبل از انتخابات اروپا هنوز کارساز نیفتاده است. 100 روز پس از روی کار آمدن، آتال مجبور شده است روی اقدامات ریاضتی غیرمحبوب کار کند، زیرا شرایط مالی عمومی فرانسه در وضعیت بدی قرار دارد.

البته آتال با ماهیت عملی خود از همان ابتدا ثابت کرد که یک مدیر بحران موفق است. او توانست موجی از اعتراضات کشاورزان را که فرانسه را تهدید می کرد مهار کند. در حالی که تراکتورهای کشاورزان خشمگین در صف های طولانی به سمت پاریس می چرخیدند، اتال با کشاورزان دیدار کرد تا در جریان مشکلات آن ها قرار گیرد و بلافاصله کمک های دولتی را برای بخش کشاورزی اعلام کرد. کمک های کشاورزی بالغ بر 400 میلیون یورو که به سرعت وعده داده شد، کشاورزان را متقاعد کرد که به عقب برگردند.

در ادامه این مطلب آمده است: از آنجایی که اتال به این شهرت دارد که می تواند موضوعات را با نمایندگان دیگر اردوگاه های سیاسی در میان بگذارد، امید این بود که بتواند تحرک را به بن بست ایجاد شده در مجلس ملی بازگرداند. جناح ماکرون یک سال و نیم است که در مجلس اکثریت مطلق را ندارد و بسیاری از پروژه های دولتی مبارزه طاقت فرسایی را برای اجرایی شدن در پیش می گیرند زیرا سازش و ائتلاف در سیاست فرانسه کمتر از آلمان رایج است.

با این حال، درخواست‌های آتال برای همکاری مخالفان به همان اندازه ناموفق باقی ماند که مبارزه طولانی الیزابت بورن، سلف او برای اتحادهای قابل اعتماد در پارلمان بدون نتیجه ماند. دیگر هیچ چشم‌اندازی برای همکاری با حزب جمهوریخواهان فرانسه که نیکلا سارکوزی، رئیس‌جمهور محافظه‌کار سابق نیز از این روند حمایت کرد، وجود ندارد. اریک سیوتی، سیاستمدار فرانسوی که ریاست حزب جمهوری‌خواهان (LR) را بر عهده دارد اخیراً حتی آتال را به رای عدم اعتماد تهدید کرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: از زمان روی کار آمدن آتال، پیشتازی حزب راستگرای اجتماع ملی (RN) در نظرسنجی‌ها برای انتخابات اروپا حتی بیشتر شده است. امید اولیه این بود که آتال بتواند با جردن باردلا رهبر قدرتمند RN، بیش از آنچه نخست وزیر قبلی قادر بود مقابله کند.

بر اساس نظرسنجی ایپسوس که چند روز پیش انجام شد حزب راست افراطی 32 درصد، اردوگاه دولتی 16 درصد و اتحاد سوسیالیست ها 13 درصد آراء موافق را کسب کردند. اگر این توازن قوا در انتخابات ابتدای ژوئن تأیید شود، پیامدهای زیادی برای باقی مانده دوره ریاست جمهوری ماکرون خواهد داشت.

در ادامه این مطلب آمده است: دولت ماکرون واقعاً شروع به عرق ریختن کرده است زیرا حفره های بودجه بزرگی شکل گرفته که باید پر شود. مفروضات زیربنای بودجه بسیار بد بود. کسری بودجه سال گذشته بیشتر از حد انتظار بود و همانطور که اخیراً مشخص شد، اوضاع برای سال جاری نیز خوب به نظر نمی رسد.

روز چهارشنبه، شورای عالی مالیه عمومی، برنامه های دولت برای پایبندی مجدد به محدودیت کسری سه درصدی اتحادیه اروپا از سال 2027 را فاقد اعتبار و ناهماهنگ توصیف کرد. آنچه در شرایط فعلی لازم است یک دوره ریاضت شدید با کاهش هزینه های عمومی است و دیوان محاسبات فرانسه نیز در این باره هشدار داده است.

آتال در حال حاضر روی اقدامات ریاضتی کوتاه مدت غیرمحبوب مانند کاهش مزایای بیکاری و کاهش دستمزد در دوران بیماری کار می کند تا بدون افزایش مالیات با شرایط اضطراری مقابله کند. اما چنین اقداماتی می‌تواند باعث نارضایتی قابل توجهی در فرانسه که تمایل زیادی به اعتصاب های گسترده دارد شود و در آستانه بازی‌های المپیک پاریس در تابستان امسال نوید خوبی ندارد.

بهر حال به منظور بررسی کار خود و ترسیم مسیر آینده، آتال اعلام کرد که در صدمین روز ریاست خود در جامعه پاریسی ویری-شاتیون سخنرانی خواهد کرد.

فرانسه و انگلیس سفیر و کاردار ایران را احضار کردنداحضار سفیر فرانسه/ ردپای کی‌یف در حمله مسکوفرانسه خواستار اجتناب از سفر به فلسطین اشغالی شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخست وزیر جوان فرانسه هم نتوانست ماکرون را از مشکلات برهاند
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • کاسبی عجیب رضا رشیدپور با خبر مرگش
  • اتاق بازرگانی تجدید نظر درباره تعطیلی روز پنجشنبه را خواستار شد
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!