Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی عصر شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان افزود: همچنین اگر دانش آموزی دچار سرماخوردگی یا علائمی در این زمینه شده، لزومی ندارد به مدرسه برود تا سلامتی و بهبودی کامل خود را به دست آورد.

وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به طور مستمر اطلاعات دقیق برای پیشگیری از ویروس کرونا را به مدرسه‌ها ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان یادآورشد شد: حضور در کلاس درس برای دانش آموزان اجباری نیست اما دولت وظیفه دارد، مدرسه‌ها و کلاس‌های درس را برقرار کند و پیش بینی‌ها و آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشد.

همتی ادامه داد: حفظ سلامت جسمی و روحی همه افراد  جامعه بویژه دانش آموزان بسیار مهم است و آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی حضوری و غیر حضوری با استفاده از امکانات فضای مجازی و همچنین از طریق صدا و سیما انجام می‌شود.

وی گفت: حتی برای مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند نیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته تا نسبت به ارائه آموزش به دانش‌آموزان در این مناطق نیز اطمینان حاصل شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه‌ها با جدیت و حساسیت ویژه اعمال می‌شود و از خود خانواده‌ها، والدین و دانش آموزان نیز می‌خواهیم بیشتر از قبل این موارد بویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری را رعایت کنند. 

وی ابرازداشت: وضعیت مناطق مختلف استان هرمزگان به ویژه مدرسه‌ها به صورت منظم رصد می‌شود و به محض اینکه در نقطه‌ای نیاز به تصمیم گیری جدید باشد، با هماهنگی ستاد ملی مقابله با کرونا، این تصمیم‌ها را اعمال می‌کنیم.

همتی یادآورشد: باتوجه به بازگشایی مدارس از امروز ۱۵ شهریورماه، تمامی تدابیر با استفاده از تجربه به دست آمده در هفت ماه گذشته به کار گرفته شده و همه پیش بینی‌های لازم برای ضدعفونی کلاس‌های درس، رعایت فاصله بین دانش آموزان، کم کردن زمان برگزاری کلاس‌های  و سایر نکات در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و معلمان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در برگزاری آزمون سراسری کنکور و همچنین عزاداری های ایام محرم شاهد رعایت خوب اصول بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم بودیم و هر وقت رعایت این موارد از سوی مردم بیشتر صورت گرفته، شاهد کاهش ابتلا به ویروس کرونا بوده ایم.

استاندار هرمزگان در پایان از مردم خواست تا همچون گذشته در محل تمامی فعالیت‌ها، اماکن عمومی، بازارها، پاساژها، اصناف، کارگاه ها، کارخانه‌ها و ادارات با حساسیت بسیار بیشتر اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری، ضدعفونی محیط و شستن دست‌ها را رعایت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت و بهداشت استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان دانش‌آموزان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت و بهداشت استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان دانش آموزان ویروس کرونا سلامت و بهداشت استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان دانش آموزان دانش آموزان مدرسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود گفت: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و باعث افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور