Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@14:22:59 GMT

ساخت تفنگ و اسلحه در خانه+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۴۰۳۵

ساخت تفنگ و اسلحه در خانه+ عکس

تکنولوژی هر روزه در حال پیشرفت های بزرگی است که جهان را دگرگون می کنند و حالا دستگاه چاپگر سه بعدی که قابلیت چاپ اسلحه و تفنگ رادارد نیز عرضه شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امروزه یکی از دستگاه هایی که به شدت خبرساز شده اند،دستگاه چاپ 3 بعدی هستند که توانسته اند باعث تغییر دادن سبک زندگی انسان ها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال امروزه این دستگاه ها بقدری پیشرفت کرده اند که می توان با آنها حتی تفنگ نیز ساخت.

چندی پیش تصاویر بسیار زیادی در مورد تفنگ های خارق العاده ای که با دستگاه ها 3 بعدی چاپ و ساخته شده بودند،در فضای مجازی توانست غوغایی برپا کند.اولین تفنگی که قادر به پرتاب گلوله بود، در سال 1860 در کشور آمریکا ساخته شد که از آن زمان تا کنون 158 سال می گذرد.

در این 158 سال،محققان دائما در حال تحقیق بر روی ساخت اسلحه هایی مدرن بودند که نهایتا امروزه با دستگاه های چاپ 3 بعدی ، می توانیم در خانه هایمان اسلحه ایی شگفت انگیز و پر قدرتی را بسازیم.

این یک پیشرفت بزرگی می باشد که توانسته منجر به تکان دادن جهان شود.چرا که در چندین سال گذشته باید هزینه های بسیار زیادی برای خرید اسلحه می شد که امروزه،به لطف دستگاه های چاپ 3 بعدی ، دیگر نیازی به هزینه های صدها دلاری نیست.

این نوع تفنگ ها ، که برای اولین بار است که ساخته می شوند به نام بریتانیایی ها است.جالب است بدایند که طرح های تفنگ های 3 بعدی برای اولین بار در سال 2013 بطور عمومی منتشر شد که نهایتا روز گذشته از آن پرده برداشته شد.

دستگاه های 3 بعدی دارای قیمتی ما بین 1000 تا 3000 دلار هستند که پس از خرید آن اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید،ابتدا آن را دانلود می کنید و سپس با فشردن دکمه Enter می توانید تفنگ دلخواه خود را چاپ نمایید.

اما یک ضعف این اسلحه ها کیفیت پایین آنها است و اما با این وجود هیچ هزینه اضافی ندارد و در صورت خراب شدن آن ، تنها کافی است که مجددا آنرا با دستگاه چاپ 3 بعدی که در خانه تان است،بسازید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه اسلحه تفنگ ساخت تفنگ چاپ 3 بعدی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند

شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درخصوص برخورد با مافیای زباله اظهار کرد: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند. البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند.

وی افزود: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

تاکید زاکانی بر شناسایی مافیای زباله‌گردی توسط دستگاه‌های امنیتی

زاکانی در پاسخ به سوال دیگری با تاکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • چاپ سه‌بُعدی هر آنچه را که تصور کنید، ممکن می کند!
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بعدی فلزی «ایران ساخت»
  • تولید قطعات صنعتی با چاپگر‌های سه بعدی فلزی در کشور
  • موزه صنایع‌دستی در عمارت دارایی زنجان + فیلم
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است
  • چین کم‌مصرف‌ترین و کارآمدترین تراشه هوش مصنوعی را ساخت