Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:47:15 GMT

دستگاه های اجرایی به تحقق جهش تولید و اشتغال کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۴۱۴۹

دستگاه های اجرایی به تحقق جهش تولید و اشتغال کمک کنند

فریدون همتی شامگاه شنبه در آیین بیست وسومین جشنواره شهید رجایی استان افزود: دستگاه های اجرایی هرمزگان باید با ابتکار، خلاقیت و کار جهادی، سرعت بخشیدن به امور و شتاب در روند اجرای طرح‌های مختلف را پیگیری کنند.
وی بیان داشت: البته مجموعه دستگاه های اجرای هرمزگان با فعالیت شبانه‌روزی تلاش دارند در این استان مهم و استراتژیک پاسخگوی مردم بوده و همچنین نقش ملی خود را نیز ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان اظهارداشت: خدماتی که به مردم ارائه می‌شود، حاصل  تلاش مجموعه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان، دستگاه های اجرایی، قضایی، نظارتی، امنیتی، اطلاعاتی، نیروهای مسلح و امامان جمعه در استان است.
همتی ادامه داد: در هفت ماه گذشته و در مقابله با ویروس کرونا، شاهد تلاش ویژه مجموعه بهداشت و درمان در استان هرمزگان و ایثارگری مدافعان سلامت بوده‌ایم.
در پایان این جشنواره که با حضور مدیران اجرایی دستگاه‌های اجرایی هرمزگان برگزارشد؛ بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از دستگاه‌های برتر استان در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند