Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: در خصوص آخرین کنگره ۳۵۳۵ شهید استان و تکمیل موزه هشت سال دفاع مقدس به صورت عملی قدم جدی برداشته نشده است.

وی تاکید کرد: این کنگره آخرین کنگره  کشوری است و زنجان در دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها به خوبی درخشیده است و اقتضا می کند که این آیین متفاوت و باشکوه برگزار شود و از تجربیات سایر استان ها نیز استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه به نظر می رسد اندرخم یک کوچه هستیم، گفت: همه باید در خصوص اجرای عملی اقدامات کنگره شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید نظر کرده و کارهای این کنگره را با سرعت پیش ببریم.

حجت الاسلام خاتمی با بیان اینکه امروز/ ۱۶ شهریور/ سالروز شهادت شهید حججی است، اظهار داشت: نباید خود را مدیون شهدا کرده و دچار روزمرگی شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه بزرگترین نگرانی ستاد کرونای کشور ابتدا برگزاری مراسم عزاداری یوم العباس زنجان، نخل گردانی یزد و بازگشایی مدارس بود، اظهار داشت: تا پایان عاشورا مراسم بی حاشیه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد : تهیه و توزیع کمک های مومنانه در یوم العباس در سال‌جاری تجربه ای برای سایر استان ها برای مبارزه با بیماری کرونا و کمک به همنوع بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برگزاری متفاوت مراسم یوم العباس امسال امتیازی بود که با آرامش و بدون تنش برگزار شد که این مهم در خط مقدم بودن توام با بصیرت و ولایتمداری زنجانی ها را به منصه ظهور گذاشت.

اجرای ۳۷۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

 فرمانده سپاه انصار المهدی( عج) استان زنجان نیز گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال ۳۷۷ عنوان برنامه در پایگاه های مقاومت بسیج، کانونها، محلات، مساجد، در همه دستگاه ها و موسسات برنامه های کیفی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می شود.

سردار جهانبخش کرمی تاکید کرد: سال های گذشته در هفته دفاع مقدس ۲ هزار برنامه اجرا می شد که امسال با توجه به محدودیت های کرونایی بخشی از این برنامه ها در فضاهای مجازی به نمایش گذاشته می شود.

وی به همایش فرماندهان پیشکسوت اشاره کرد و افزود: طی هشت سال گذشته استان زنجان الگویی برای سایر استانها در برگزاری این برنامه است که امسال هم سهمیه استان ابلاغ شده که در محضر فرمانده کل قوا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: همه برنامه های فرهنگی مربوط به هفته دفاع مقدس به نام سه هزارو ۵۳۵ شهید و کنگره ملی شهدای استان برگزار شود.

کرمی یادآوری کرد: کمیته های ستاد اجرایی دفاع مقدس از هشت ماه گذشته فعال هستند و خروجی برنامه ها در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش ایرنا، روز شمار هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور با عنوان قدرت، توانمندی، اقتدار نیروهای مسلح، با محور روز رژه و تجلی صلابت و توانمندی نیروهای مسلح و به نمایش گذاشتن قدرت صنعتی و دفاعی کشور و یکم مهر نیز با موضوع دانش‌پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان و محوریت روز بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی، گرامیداشت جوانان و تقدیر از سربازان مرزداران غیور کشور خواهد بود.

دوم مهر نیز با موضوع رونق تولید؛ حمایت مردمی، خودباوری و محوریت توجه به رونق تولید ملی و اقتصادی با نگاه مدیریت انقلابی و جهادی و خودباوری در تقویت صنعت کشور به منظور کم اثر کردن اهداف تحریم دشمن است.

سوم مهر با عنوان بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایتمداری، دفاع همه جانبه محوریت نقش ولایت در بصیرت‌افزایی عمومی به منظور مقابله با ترفند، فریب و سلطه دشمن به عنوان الگویی موثر برای نهضت مقاومت و همچنین اهمیت پدافند غیرعامل، عنوان روزپنجشنبه پنجم مهر هفته دفاع مقدس شهیدان، جانبازان، آزادگان، فخرآفرینان با محور تبلیغ روز عطرافشانی مزار مطهر شهدا و تجلیل از خانواده معظم شهدا و شهدای مدافعین حرم و تکریم جانبازان و آزادگان خواهد بود.

ششمین روز از هفته دفاع مقدس با موضوع معنویت، وحدت ملّی، خانواده و ورزش همگانی و محوریت تبلیغ آن نیز حضور باشکوه در نماز جمعه، توجه به همبستگی ملّی و تقویت سبک زندگی دینی در حفظ و کرامت ارزش‌های اسلامی خانواده و ورزش همگانی و عمومی است.

هفتمین روز از این هفته با عنوان رزمندگان، حماسه‌آفرینان، جهادگران نامگذاری شده که محور برنامه های این روز یادبود حماسه غرورآفرینان عملیات بزرگ ثامن‌الائمه(ع) و بزرگداشت شکست حصر آبادان و تجلیل از رزمندگان و جهادگران دفاع مقدس است.

آخرین روز از هفته دفاع مقدس نیز با عنوان فرماندهان، پیشکسوتان و مسئولان نام نهاده شده که محور تبلیغ این روز نیز سالروز شهادت شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا و بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و تقدیر و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد مقاومت است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هفته دفاع مقدس زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هفته دفاع مقدس زنجان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هفته دفاع مقدس زنجان هفته دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری آذربایجان غربی با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ هنر شهرستان ارومیه برگزار شد و ضمن آن  حسین غفاری از نویسندگان پیشکسوت عرصه ادبیات دفاع مقدس استان آذربایجان غربی به عنوان چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۳ شمسی معرفی شد و از سال‌ها تلاش و کوشش ایشان در این عرصه با اهدای 

«حسین غفاری» متولد سال ۱۳۴۵ شمسی در شهرستان ارومیه و یکی از نویسندگان پرتلاش و متعهد عرصه ادبیات دفاع مقدس و بازنشسته اداره کل آموزش و پرورش استان است که تولید و انتشار چندین عنوان کتاب از جمله «مشک و بیدمشک، براده‌های خورشید، جاده‌های سخت، نورنامه، آسمان به گوش، نسل خورشید، آینه‌های اخلاص و مسافر با موضوع دفاع مقدس را در کارنامه هنری خود دارد.

بیش از این نیز واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی طی سال ۱۳۹۷ شمسی در قالب ویژه برنامه ادبی «گوروش» از حسین غفاری تجلیل کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • روز شهرکرد باید موجب وحدت و یکپارچگی شود
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود