Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز یکشنبه، شانزدهم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/16؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

دلیل قهر وریا غفوری مشخص شد

وریا غفوری به دلیل مسائل مالی حاضر نشد روز گذشته در تست کرونای باشگاه استقلال شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، وریا غفوری روز گذشته به همراه سایر بازیکنان تست کرونا نداد و از همان زمان بود که شایعاتی به راه افتاد که این بازیکن با مدیران باشگاه اختلاف دارد.

در این بین اما شایعات زیادی به راه افتاده که وریا غفوری از رفتار مدیران استقلال به خاطر به حاشیه بردن تیم قبل از فینال جام حذفی دلخور است و با شرکت نکردن در تست کرونای باشگاه خواسته ناراحتی خود را به آن ها نشان دهد.

با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری حکایت از مساله دیگری دارد. وریا غفوری چند فصل پیش در قراردادش متممی داشت که باشگاه باید مبلغ 600 میلیون به وی پرداخت می کرد اما کاپیتان استقلال هرگز نتوانسته این پول را بگیرد.

وریا غفوری حالا با شرکت نکردن در تست کرونا خواسته اعتراض خود را نشان دهد تا شاید به این شکل بتواند بعد از چند سال پول خود را دریافت  کند.

میلاد سرلک به پرسپولیس پیوست / رسمی

میلاد سرلک با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی بست.

به گزارش طرفداری، میلاد سرلک، بازیکن فصل گذشته باشگاه شهر خودرو پس از فسخ قرارداد خود با این باشگاه، با قراردادی 2 ساله به پرسپولیس پیوست.

فرشید اسماعیلی در راه تبریز / اختصاصی طرفداری

فرشید اسماعیلی با پیشنهاد وسوسه کننده از تراکتور مواجه شده و ممکن است برای لیگ بیستم به تراکتور بپیوندد.

به گزارش طرفداری، فرشید اسماعیلی بعد از پشت سرگذاشتن 5 فصل درخشان در استقلال، حالا با پیشنهاد تراکتور مواجه شده و ممکن است او هم مثل علی کریمی که در آستانه جدایی از استقلال است، از این تیم جدا شود.

گفته می شود مدیران تراکتور از چند هفته قبل از پایان لیگ به اسماعیلی پیغام داده بودند اما هافبک خوش تکنیک استقلال، همه چیز را به پایان فصل موکول کرده بود.

با این حال گویا امروز واسطه ای از تراکتور طی تماسی که با فرشید اسماعیلی داشته به او پیشنهاد باشگاه تبریزی را ارائه کرده است، گفته می شود مبلغ پیشنهادی این باشگاه به حدی چشمگیر است که هافبک آبی ها را وسوسه کرده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مدیران استقلال می توانند فرشید اسماعیلی را راضی به ماندن در این تیم کنند یا بعد از علی کریمی که گفته می شود حتی حاضر به مذاکره با استقلال نشده، او هم از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

صبح امروز احمد سعادتمند در جمع هواداران استقلال اعلام کرد مایل است علی کریمی را به هر قیمتی در این تیم نگه دارد و از هواداران خواست اگر می توانند علی کریمی را برای مذاکره به باشگاه بفرستند. ساعتی بعد نزدیکان باشگاه استقلال مدعی شدند باشگاه مذاکره با فرشید اسماعیلی را آغاز کرده اما این بازیکن به طرفداری گفت هنوز باشگاه استقلال با او مذاکره ای نکرده است.

توافق استقلال با رشید مظاهری در هتل آزادی

رشید مظاهری تنها یک قدم تا عقد قرار داد با استقلال فاصله دارد.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری که روز گذشته قرار داد خود را با تراکتور فسخ کرده بود بامداد امروز جلسه ای در هتل آزادی با مدیران استقلال برگزار کرد.

رشید مظاهری در این جلسه برای عقد قرارداد با استقلال به توافق نهایی رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد او امروز برای امضای قرارداد به باشگاه استقلال خواهد رفت.

باشگاه استقلال پیش از فینال جام حذفی به دنبال جذب حبیب فرعباسی بود و حتی با این دروازه بان جوان نفت مسجدسلیمان به توافق اولیه رسید اما بعد از اتفاقات فینال، استقلال تغییر استراتژی داد و دنبال جذب دروازه بان شماره یک رفت. آبی ها سرانجام در اولین دقایق بامداد امروز با رشید مظاهری به توافق رسیدند. با توجه به این نکته که باشگاه تراکتور فسخ یکطرفه رشید مظاهری را غیر قانونی دانسته بود، استقلال برای آغاز مذاکره با این دروازه بان تردید داشت اما مدیران باشگاه بعد از مشورت های حقوقی با دروازه بان سابق تراکتور جلسه گذاشتند. این جلسه که در آخرین ساعات شب گذشته آغاز شده بود، در اولین ساعت بامداد امروز با توافق طرفین به پایان رسید.

استقلال قرار است صبح امروز هم از سازمان لیگ استعلام بگیرد تا اگر خطری در دعوای مظاهری و تراکتور، این باشگاه را تهدید نمی کند، همین امروز با رشید مظاهری قرارداد ببندند.

هنوز جزییات توافق طرفین شامل مبلغ قرارداد و مدت آن مشخص نیست اما دیشب گفته می شد رشید مظاهری اصرار به عقد قرارداد یک ساله دارد.

توافق نهایی استقلال و پیکان در خصوص سعید واسعی؛ آبی ها پول رضایتنامه واسعی را می پردازند

باشگاه استقلال با پیکان بر سر سعید واسعی به توافق رسیده است.

به گزارش طرفداری، دو باشگاه پیکان و استقلال سرانجام بر سر بحث انتقال سعید واسعی به جمع آبی ها به توافق نهایی دست یافتند و باشگاه استقلال قبول کرد تا مبلغ رضایت نامه واسعی را پرداخت کند. مبلغ رضایت نامه این بازیکن 2 میلیارد تومان بوده که هنوز مشخص نیست سران باشگاه استقلال توانسته اند از پیکان برای این انتقال تخفیف بگیرند یا نه.

انتظار می رود چک مبلغ رضایت نامه واسعی فردا توسط باشگاه استقلال به پیکان تحویل داده شود.

ایسلند 0-1 انگلیس؛ سه شیرها در نبرد پنالتی ها برنده شدند پرتغال 4-1 کرواسی؛ پیروزی آسان مقابل نایب قهرمان جهان، آن هم بدون رونالدو دانمارک 0-2 بلژیک؛ شروع خوب شاگردان مارتینز در غیاب کورتوا و هازارد سوئد 0-1 فرانسه؛ فتح فرندز آرنا با تک گل ام باپه

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 5 سپتامبر 2020

رسمی؛ فابیو سیلوا به وولورهمپتون پیوست

فابیو سیلوا، مهاجم 18 ساله پرتغالی تیم پورتو به وولورهمپتون پیوست. انتقال فابیو سیلوا به وولورهمپتون، گران ترین انتقال تاریخ این باشگاه لقب گرفت.

رسمی؛ ریتسو دوان به آرمینیا بیله فلد پیوست

ریتسو دوان وینگر 22 ساله تیم ملی ژاپن در تابستان 2019 به آیندهوون پیوست اما نتوانست درخشش خاصی در این تیم داشته باشد و به طور قرضی از این تیم جدا شد و با امضای قراردادی یک ساله از آیندهوون به آرمینیا بیله فلد پیوست.

رسمی؛ کریستین رومرو به آتالانتا پیوست

کریستین رومرو مدافع 22 ساله آرژانتینی در سال 2019 با انتقالی 26 میلیون یورویی از جنوا به یوونتوس پیوست اما بدون یک بازی رسمی، این باشگاه را ترک می کند. کریستین رومرو در قرارداد قرضی دو ساله تا سال 2022 به آتالانتا پیوست.

رسمی؛ آلان به اورتون پیوست

آلان با امضای قراردادی سه ساله تا سال 2023 از ناپولی به اورتون پیوست.

رسمی؛ خرونیمو رولی به ویارئال پیوست

ویارئال اعلام کرد خرونیمو رولی دروازه بان 28 ساله آرژانتینی را از رئال سوسیداد خریداری کرده است.

رسمی؛ دنی سبایوس به آرسنال پیوست

دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید که فصل 2019/20 را به صورت قرضی در آرسنال سپری کرده بود، بعد از چند روز حضور در تمرینات پیش فصل رئال مادرید مجدداً به لندن برگشت تا یک سال دیگر هم برای آرسنال بازی کند.

رسمی؛ سرخیو ریکو به صورت دائمی به پاری سن ژرمن پیوست

سرخیو ریکو دروازه بان 27 ساله سویا که فصل پیش با قراردادی قرضی در پاری سن ژرمن توپ می زد، به صورت دائمی به جمع شاگردان توخل اضافه شد.

یوونتوس نزدیک به جذب لوییس سوارز

یوونتوس به صورت جدی در تلاش است لوییس سوارز را برای تقویت خط حمله اش به خدمت گیرد. به نقل از مارکا، پس از ماندنی شدن لیونل مسی در بارسلونا گفته شد لوییس سوارز نیز ممکن است در بارسا بماند اما در واقع قضیه سوارز و مسی، دو مسئله مجزا از یکدیگر است و این دو بازیکن مسیر متفاوتی را طی می کنند. سوارز 33 ساله خودش را آماده خروج از بارسلونا می کند. یوونتوس مقصد احتمالی سوارز است و بیانکونری با این مهاجم اروگوئه ای برای امضای قراردادی دو ساله همراه با بند تمدید یک ساله به توافق رسیده و دستمزد سالانه سوارز در یوونتوس قرار است 10 میلیون یورو باشد.

یوونتوس در پی جذب ادینسون کاوانی

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس به دنبال مهاجمی با تجربه در بازار نقل و انتقالات است. درحالیکه انتقال ادین ژکو به یوونتوس تقریبا منتفی شده و جدایی لوییس سوارز از بارسلونا نیز دشوار به نظر می رسد، بیانکونری نمی خواهد وقت را تلف کند. از همین رو اولین تماس ها با ادینسون کاوانی برقرار شده است.

کریس اسمالینگ خواستار قراردادی چهار ساله با آاس رم

کریس اسمالینگ مدافع میانی 30 ساله و انگلیسی باشگاه منچستریونایتد پس از سپری کردن یک فصل در باشگاه آاس رم، خواستار پیوستن به این باشگاه به صورت دائمی است. به نقل از اسکای ایتالیا، آخرین پیشنهاد سران رم به مبلغ درخواستی منچستریونایتد برای کریس اسمالینگ بسیار نزدیک بوده است. این مدافع انگلیسی خواهان عقد قراردادی 4 ساله با جالوروسی است اما آخرین پیشنهاد این باشگاه به اسمالینگ، قراردادی به مدت 3 سال بوده است.

اینتر از جذب آرتورو ویدال مطمئن است

آرتورو ویدال پس از فسخ قرارداد خود با بارسلونا، راهی اینتر خواهد شد. به نقل از فابریتزیو رومانو، اینتر از جذب رایگان آرتورو ویدال در هفته آینده مطمئن است. نراتزوری با ویدال تقریبا به توافق شخصی رسیده است. همه منتظر فسخ قرارداد او با بارسلونا هستند. این هافبک 33 ساله شیلیایی امروز در تمرینات بارسلونا حاضر نشد تا احتمالا به کارهای مربوط به فسخ قرارداد خود با باشگاه بارسلونا رسیدگی کند.

رن علاقه مند به جذب دیگو گودین

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه رن فرانسه برای جذب دیگو گودین با او و اینتر تماس داشته است.

گالاتاسارای و کالیاری علاقه مند به جذب راجا ناینگولان

علاوه بر کالیاری باشگاه گالاتاسارای نیز به جذب راجا ناینگولان به صورت قرضی علاقه مند است.

اینتر در صورت دریافت پیشنهادی مهم، کریستین اریکسن را می فروشد

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اگر پیشنهاد مهمی برای کریستین اریکسن، هافبک 28 ساله از راه برسد، آنگاه اینتر به آن پاسخ مثبت خواهد داد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، کالیاری همچنان علاقه مند به جذب قرضی راجا ناینگولان است اما اینتر حاضر نیست هافبک 32 ساله خود را با انتقال قرضی به تیمی دیگر واگذار کند. نراتزوری فقط در صورتی که پیشنهادی دائمی برای ناینگولان دریافت کند او را به فروش می رساند. روزنامه ای در ترکیه به نام FOTOMAC نیز مدعی است گالاتاسارای که پس از گرفتن ناگاتومو از اینتر رابطه خوبی با نراتزوری دارد، امیدوار است بتواند ناینگولان را یک سال به صورت قرضی با پرداخت مبلغ 1 میلیون یورو به باشگاه ایتالیایی و همچنین پرداخت 2.5 میلیون یورو به او جذب کند.

گرت بیل، ماریانو دیاز، بورخا مایورال و سرخیو رگیلون در لیست فروش رئال مادرید

به نقل از AS، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید برای فصل 2020/21 بازیکن جدیدی در ترکیب تیم خود نخواهد دید و تنها آلوارو اودریوزولا و مارتین اودگارد با اتمام قرارداد های قرضی خود به مادرید برگشته اند. بعد از انتقال قرضی براهیم دیاز به میلان، رینیر ژسوس به دورتموند و انتقال قریب الوقوع هامس رودریگز به اورتون و فروش چند بازیکن دیگر، حالا رئال مادرید ترکیب شسته رفته تری دارد. زین الدین زیدان طبق گزارش ها قصد دارد از 4 بازیکن دیگر نیز خلاص شود و آن بازیکن ها گرت بیل، ماریانو دیاز، سرخیو رگیلون و بورخا مایورال هستند.

رنه آدلاید مورد توجه بایرلورکوزن و هرتا برلین

به نقل از اکیپ، بایر لورکوزن و هرتابرلین به دنبال تقویت خط هافبک خود با جذب جف رنه آدلاید هستند. دو تیم آلمانی بایر لورکوزن و هرتابرلین به جف رنه آدلاید، هافبک 22 ساله تیم لیون علاقه مند هستند.

نیوکاسل در آستانه جذب جمال لویس

به نقل از اسکای، نوریچ پیشنهاد 13.5 میلیون پوندی نیوکاسل برای جمال لویس را پذیرفت.

نیوکاسل علاقه مند به جذب کالوم ویلسون

به نقل از اسکای، پیشنهاد 20 میلیون پوندی نیوکاسل برای جذب کالوم ویلسون به دست بورنموث رسید.

توافق رم و کالیاری برای انتقال فدریکو فازیو

فدریکو فازیو یک قدم به انتقال به کالیاری نزدیک تر شد. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، در حالی که قبلا بحث انتقالی دو میلیون یورویی مطرح شده بود، حالا رم و کالیاری برای انتقالی 2.5 میلیون یورویی به علاوه 500 هزار یورو پاداش به توافق رسیده اند.

تیمو باکایوکو در آستانه انتقال به میلان

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، تنها یک گام برای نهایی شدن انتقال تیمو باکایوکو از چلسی به میلان باید برداشته شود که آن توافق هافبک فرانسوی با روسونری روی دستمزد ها در صورت دائمی شدن قرارداد قرضی است.

لاتزیو در پی جذب ماراش کومبولا

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، به نظر می رسد لاتزیو پس از متوقف شدن مذاکرات بین اینتر و هلاس ورونا برای ماراش کومبولا، می خواهد انتقال این مدافع متولد 2000 را نهایی کند.

منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهادی 75 میلیون یورویی برای جذب کالیدو کولیبالی

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، منچسترسیتی برای نهایی کردن انتقال کالیدو کولیبالی، آماده ارائه پیشنهاد 75 میلیون یورویی به ناپولی است.

پیشنهاد وست هم برای جذب جیمز تارکوفسکی

به نقل از تلگراف، جیمز تارکوفسکی مدافع میانی 27 ساله و انگلیسی باشگاه برنلی مورد توجه سران وست هم قرار گرفته است و آن ها به دنبال جذب او هستند.

صبحانه ورزشی 1399/6/16؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی امیر عابدزاده خاطره بازی هادی عقیلی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری فرشید اسماعیلی باشگاه استقلال امضای قرارداد صبحانه ورزشی رشید مظاهری فسخ قرارداد وریا غفوری دروازه بان توافق رسید روز گذشته علی کریمی عقد قرار داد خود آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج

لیگ برتر به روز‌های هیجانی و فوق‌العاده حساس خود رسیده و احتمالا در پایان فصل جام به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رسید. لیگ برتر در اوج حساسیت است، ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

بعضی از تیم‌ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و مشغول برنامه‌ریزی برای تیم بستن هستند. حتی چند تیم لیگ برتری مذاکره مخفیانه‌ای با برخی ستاره‌های لیگ برتری انجام دادند تا بلافاصله بعد از اتمام لیگ، وارد مذاکره نهایی و عقد قرارداد با ستاره‌های مدنظر خود شوند. یکی از تیم‌هایی که طبیعتا در نقل و انتقالات به شدت مورد توجه است، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است. این تیم هم ملی‌پوشان زیادی دارد و هم ستاره‌هایی در ترکیب خود دارد که هر کدام می‌توانند در تیم‌های دیگر ستاره باشند.

طی روز‌های اخیر بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به شدت مطرح شده و حتی واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس را هم به همراه داشته است. پرسپولیسی‌ها تا این لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد با ستاره‌های خود انجام ندادند و وضعیت چند ستاره مطرح این تیم برای سال آینده هنوز مشخص نیست. بیشتراز ۱۰ بازیکن پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همان‌طور که قبلا هم نوشتیم، باشگاه پرسپولیس کار سختی برای نگه داشتن این ستاره‌ها خواهد داشت. چه بخواهیم و چه نخواهیم، در نقل و انتقالات پول حرف اول و آخر را می‌زند و یک بازیکن باکیفیت هرچقدر هم به پرسپولیس یا استقلال علاقه داشته باشد، به طور حتم اولویتش پول خواهد بود و وقتی با پیشنهادی چشمگیر از سایر تیم‌ها مواجه می‌شود، دچار وسوسه خواهد شد و قطعا به آن پیشنهاد فکر خواهد کرد.

در روز‌های گذشته اتفاقات عجیبی پیرامون پرسپولیس و در خصوص چند ستاره این تیم رخ داده است. یکی از تیم‌های پولدار لیگ برتری به طور همزمان روی چند ستاره پرسپولیس دست گذاشته و از تعلل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این نفرات می‌خواهد نهایت استفاده را بکند. این تیم پولدار لیگ برتری ۴ ستاره فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس را با هم می‌خواهد و در این راه پول زیادی را هم خرج خواهد کرد. پیشنهاد اولیه به این بازیکنان آن‌قدر زیاد و وسوسه‌انگیز بود که مورد توجه این ستاره‌ها هم قرار گرفت. باشگاه مورد نظر می‌خواهد تیمی رویایی برای فصل آینده ببنند و تنها به قهرمانی در فصل بعد فکر می‌کند. در این راه این تیم اصلا محدودیت مالی ندارد و در اولین گام می‌خواهد به بهترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران که قهرمانی‌های زیادی را کسب کرده، شبیخون بزند.

شنیده‌های ما در این زمینه نشان می‌دهد که فقط در یک مورد این تیم به یکی از ستاره‌های پرسپولیس که تاثیر زیادی هم در قهرمانی‌های سال‌های اخیر این تیم داشته، پیشنهادی ۴۵ میلیاردی برای یک فصل داده که واقعا وسوسه‌برانگیز است.

بازیکنان پرسپولیس طلب زیادی از این فصل و حتی سال قبل دارند و تا طلبشان را نگیرند حاضر نیستند برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. مدیران پرسپولیس هم که این روز‌ها بیشتر درگیر واگذاری این باشگاه و گرفتن مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، با هیچ‌کدام از ستاره‌های خود برای تمدید قرارداد مذاکره نکردند. با توجه به پیشنهاد وسوسه‌انگیز آن تیم متمول، حالا کار مدیران پرسپولیس برای نکه داشتن این ستاره‌ها از قبل هم سخت‌تر شده است.

به طور حتم با توجه بودجه محدود پرسپولیس برای نقل و انتقالات، این باشگاه توانایی پرداخت چنین ارقام وحشتناکی را به ستاره‌های خود ندارد و از همین رو راضی کردن این ستاره‌های تاثیرگذار برای تمدید قرارداد بسیار سخت خواهد بود.

گفتنی است از بین ۴ بازیکنی که مورد توجه تیم پولدار لیگ برتری قرار گرفتند، ۳ نفر در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و نفر چهارم برای سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد. با توجه به برداشته شدن قانون بند فسخ قرارداد، این بازیکن به این راحتی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و برای ترک تیمش حتما باید رضایت مدیران باشگاه را جلب کند. اتفاقی که با توجه تاثیرگذاری زیاد این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بعید است رخ دهد و ستاره مدنظر ما کار فوق‌العاده سختی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان خواهد داشت.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
  • بازیکن استقلال در آستانه جدایی
  • راسل کرو: 10 سال قبل در آستانه خرید باشگاه لیدز یونایتد بودم!