Web Analytics Made Easy - Statcounter

لبران جیمز معتقد است سرعت بالای تیم هیوستون راکتس دلیل شکست لس آنجلس لیکرز در بازی اول سری بین این دو تیم بود.

لبران جیمز به شکست لس آنجلس لیکرز برابر هیوستون راکتس در بازی اول سری این دو تیم واکنش نشان داده است.

لس آنجلس لیکرز برای رسیدن به مرحله دوم پلی آف فصل 2019/20 لیگ NBA به زمان چندان زیادی نیاز نداشت اما در اولین بازی مقابل هیوستون راکتس در نیمه نهایی کنفرانس غرب متحمل شکست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرنک ووگل با نتیجه 112-97 برابر یاران جیمز هاردن باختند تا در سری نیز 1-0 عقب بیفتند. لبران جیمز، پس از این شکست، سرعت تیمی هیوستون راکتس را عامل غافلگیر شدن تیمش در بازی اول دانست. به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، لبران که در کوارتر چهارم این دیدار هیچ امتیازی کسب نکرده بود، پس از این بازی گفت:

فکر می کنم دلیل باختمان سرعت هیوستون راکتس بود. آنها هم در دفاع و هم در حمله با سرعت بالایی بازی می کنند. شما میتوانید سرعت آنها را در فیلم بازیشان ببینید اما تا زمانی که برابرشان وارد زمین نشوید این موضوع را درک نخواهید. دیشب این اتفاق برای ما افتاد. ما به سرعت آنها پی بردیم و باید با آگاهی کامل از آن وارد بازی دوم سری شویم. برای تطبیق یافتن با سرعت یک تیم چه باید کرد؟ باید بدانید که این موضوع تنها به سرعت پاهایشان مربوط نیست بلکه به سرعت دست های آنها هم ربط دارد. آنها به خوبی با دست هایشان کار می کنند. متوجه خواهید شد که اگر ترن اور کنید، قادر به واکنش نشان دادن هم نخواهید بود. باید به سرعت به زمین خودتان برگردید زیرا بازیکنان هیوستون راکتس بسیار سریع هستند. باید با بازی کردن مقابل این تیم با سرعتشان وقف پیدا کنید. نمی توانید این سرعت را [در تمرینات] شبیه سازی کنید.

بیشتر بخوانید:

هر آنچه باید از نقل و انتقالات و پروسه جذب بازیکن در NBA بدانید؛ از ترید و فری ایجنسی تا بای اوت و ویو!

بسکتبال NBA | استیو نش به عنوان سرمربی جدید بروکلین نتس انتخاب شد / فوری

بسکتبال NBA | استیفن ای اسمیث: برتری نژاد سفید به استیو نش کمک کرد تا سرمربی بروکلین نتس شو

بسکتبال NBA | جا مورنت به عنوان بهترین بازیکن سال اولی فصل 2019/20 انتخاب شد

بسکتبال NBA | مانترزل هرل به عنوان بهترین یار ششم فصل 2019/20 لیگ انتخاب شد

بوستون سلتیکس 93-100 تورنتو رپترز / بازگشت مدافع عنوان قهرمانی به سری پس از شکست در دو بازی اول!

لس آنجلس کلیپرز 101-110 دنور ناگتس / ناگتس خیلی زود در گلوی کلیپرز گیر کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس لیکرز هیوستون راکتس لبران جیمز بازی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد

بازی پرسپولیس برابر نفت آبادان دهمین دیدار اوسمار ویرا از زمان حضورش در این تیم به عنوان سرمربی بود و پرسپولیس با برد 3-0 برابر نفت آبادان، هشتمین برد خود را در دوران این مربی برزیلی به دست آورد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با مربیگری اوسمار ویرا، 9 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی داشته است. در این 9 بازی، پرسپولیس 7 برد و یک مساوی و یک باخت داشت. مساوی پرسپولیس برابر استقلال و باخت این تیم در اولین بازی برابر تیم آلومینیوم اراک رقم خورد.

پرسپولیس در دوران اوسمار، یک برد هم در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران داشته و این مربی برزیلی با 8 برد و یک مساوی و یک باخت و کسب 25 امتیاز در 10 بازی بهترین شروع را در بین تمام مربیان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر داشته است. هیچ کدام از مربیان پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ برتر ایران اعم از علی پروین، یحیی گل محمدی، برانکو ایوانکوویچ، افشین قطبی و ... در اولین حضور خود در 10 بازی تا این حد امتیاز نگرفتند. بر این اساس اوسمار ویرا بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در بازه زمانی 10 بازی اول بوده که البته در بین این مربیان تنها در دوران قبل از لیگ برتر و در سال 1350، آلن راجرز قادر بود بهتر از اوسمار عمل کند و در 10 بازی اول خود 9 برد و یک باخت داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • شکست غیرمنتظره ایران برابر بحرین در نیمه اول