Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نورگفت: این دانشگاه در ۲۰۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد در گروه های فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی و هنر پذیرای متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور از امروز ۱۵ شهریورم اه آغاز می شود، اظهار داشت: کلیه داوطلبان تحصیل در دانشگاه دولتی پیام نور می توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت کدرشته محل های این دانشگاه ، فرم انتخاب رشته اینترنتی خود را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org تکمیل کنند.

ارائه آموزش الکترونیکی در دوران کرونا

وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر دارای قریب ۴۶ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد است و کلیه دروس در این دانشگاه به شیوه آموزش ترکیبی (نیمه حضوری و آنلاین) ارائه می شود.

وی با عنوان اینکه در دوران شیوع کرونا دانشگاه پیام نور کلیه کلاس های خود را بنا به درخواست و انتخاب دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار کرده است، افزود: در سال تحصیلی جدید نیز این دانشگاه تابع دستورات و مقررات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا بوده و ضمن تاکید بر حفظ سلامت دانشجویان، خدمات آموزشی مورد نیاز را به صورت الکترونیکی ارائه خواهد کرد.

تسهیلات وام شهریه تا سقف ۲۰ میلیون تومان

 بهروز درخصوص وام شهریه دانشجویان نیز گفت: همه داوطلبان باید درنظر داشته باشند که کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور علاوه بر وام صندوق رفاه وزارت علوم، از تسهیلات وام شهریه این دانشگاه تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز برخوردار خواهند بود به نحوی که می توانند کل شهریه هر ترم خود را با استفاده از وام بانکی با کارمزد یک و ۴ دهم درصد پرداخت کنند.

وی یادآور شد: دانشگاه دولتی پیام نور کمترین میزان شهریه را نسبت به دیگر دانشگاه های شهریه بگیر دریافت می کند و شهریه ثابت دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، داوطلبان برای دسترسی به نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ می توانند به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه نمایند و با وارد کردن شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری نتیجه آزمون را مشاهده کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور شهریه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور انتخاب رشته وام شهریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۷۲۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • شاید مهندس امنیت اطلاعات  
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید