Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا ۱۱ شهریورماه تعداد ۲۳۰۰ نفر شاغل در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

دکتر «محمد کریمیان» در نشست ستاد استانی کرونا، اظهار کرد:  در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا، تعداد ۸۶۳۹ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و متاسفانه تعداد ۲۱۹نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و مراحل درمان را طی می‌کنند، گفت: تعداد ۷۶۸۹ نفرنیز از بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان بهبودی کامل یافته اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: آمار نمونه‌گیری، بستری، مثبت و فوتی در مبتلایان در شهریورماه نسبت به ماه‌های تیر و مرداد روندی کاهشی دارد و از نظر سنی نیز بیشترین گروه سنی مبتلایان بین ۲۰ تا ۴۹ ساله هستند و میانگین سنی مبتلایان در استان ۴۱.۶ سال است.

کریمیان ادامه داد: ۱۹  درصد بیماران مبتلا به کرونا و ۹۰درصد از متوفیان این بیماری، دارای بیماری‌ زمینه‌ای بوده‌اند و وضعیت ابتلای افراد در استان برحسب جنس نیز درصد ابتلا در مردان ۵۵درصد و در زنان ۴۵ درصد بوده است.

 وی گفت: وضعیت سن در بین متوفیان بیماری کرونا نیز بیشترین گروه سنی مربوط به ۵۰ تا ۷۹ سال بوده و میانگین آمار متوفیان در سطح استان ۶۷  سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان مهران با رقم ۱۵.۷ بالاترین آمار مبتلایان به نسبت جمعیت را داراست و بعد از آن نیز شهرستان‌ ایلام با رقم ۱۵.۱ قرار دارد.

 وی گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا ۱۱ شهریورماه تعداد ۲۳۰۰ نفر شاغل در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این آمار تعداد ۳۸۹نفر در حوزه بهداشت، ۶۳۶ نفر در حوزه درمان و ۱۲۷۵ نفر نیز در سطح ادارات،  بانک‌ها، شرکت ها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟

مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن]سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم، اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟