Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۷ هزار و ۶۰ واحدی (۱.۶ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۶۶۹ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن ۰.۰۳ درصد کاهش یافت.

آخرین قیمت ۱۲۰ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۰۹ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۹۹ میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند و نمادهای «فملی», «فولاد» و «خودرو» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان رسید.

پربیننده ترین نگرانی جدی ما دستکاری بازار بورس است/ مردم با نگاه بلند مدت وارد بازار سرمایه شوند ارزش سهام عدالت من (پانزدهم شهریور) حمایت همتی از بازار سرمایه/ توسعه بورس خواسته بانک مرکزی است طلا پربازده‌ترین بازار هفته دوم شهریور شد/ سرمایه‌گذاران ارز بی‌نصیب از سود چرا پول فروش سهام عدالت واریز نمی‌شـود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: امیر مهدی زاده فرابورس بورس بازار سهام فرابورس ارزش معاملات امیر مهدی زاده قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد حدود ۴ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحدی رسید.

به گزارش مشرق، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی همراه بود و به رقم دو میلیون و ۳۱۶ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۴۳۲۱ واحد رشد، رقم ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی را ثبت کرد.

همچنین نمادهای بوعلی، فملی، فولاد، وغدیر، وبملت، شستا و نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را روی شاخص گذاشتند. نمادهای ذوب، کاما، فولاد، فملی، خودرو، وبملت و شپنا پر تراکنش‌های بازار بودند.

در معاملات فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹ واحد رشد به رقم ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحد رسید و نمادهای آریا، آریان، هرمز، ارفع، فصبا، شگویا و سپیدار پر تراکنش‌های بازار بودند.

دیگر خبرها

  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار